מבזקי חדשות
0
גרסה נטולת פרסומות. שדרגו את החוויה ב-Investing.com. חיסכו עד 40% פרטים נוספים

ארצות הברית - החלטת הריבית

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

ארצות הברית - החלטת הריבית

תדירות

אופן יידוע

חלון קופץ באתר

התראות אפליקציה לנייד

סטטוס

 
פרסום אחרון
03.11.2021
בפועל
0.25%
צפי
0.25%
קודם
0.25%
8 פעמים בשנה הוועדה הפדראלית לשוק פתוח של ארה"ב קובעת את שער הריבית הצפוי בטווח הקצר של האומות. זמן קצר לאחר מכן הוועדה משחררת את הצהרתה באשר לשער הריבית עליו החליטה, בנוסף לפרשנות קצרה באשר לתנאים הכלכליים שהובילו אותה להחלטתה. החלטתה מתבססת בעיקר על השיעור האינפלציוני. שכן היעד הראשי של הבנק המרכזי הינו להשיג יציבות מחירים. כאשר האינפלציה עולה על 2% בערכים שנתיים – התגובה תהיה העלאת שער הריבית כדי לווסת ולהשיג הוזלת מחירים. שער הריבית הינו הגורם החשוב ביותר בהערכת שער המטבע. סוחרים למדים מכך על אפשרויות השינוי בשער המטבע – שערי ריבית גבוהים מושכים משקיעים זרים המחפשים אחר השקעות נטולות סיכון, דבר שעשוי להרבות באופן דרמטי את הדרישה למטבע המקומי.
השפעה: בפועל > צפי = טוב למטבע
חשיבות:
מדינה:
מטבע: USD
מקור: Federal Reserve
ארצות הברית - החלטת הריבית
 
תאריך פרסום זמן בפועל צפי קודם
15.12.2021 21:00     0.25%
03.11.2021 20:00 0.25% 0.25% 0.25%
22.09.2021 20:00 0.25% 0.25% 0.25%
28.07.2021 20:00 0.25% 0.25% 0.25%
16.06.2021 20:00 0.25% 0.25% 0.25%
28.04.2021 20:00 0.25% 0.25% 0.25%

חדשות

וריאנט חדש, דוח תעסוקה ואינפלציה באירופה: מה צפוי בשווקים השבוע?
וריאנט חדש, דוח תעסוקה ואינפלציה באירופה: מה צפוי בשווקים השבוע? מאת Investing.com - לפני 5 שעות 1

| מאת נורין בורק, Investing.com | מגפת הקורונה חוזרת לראש סדר היום של המשקיעים, על רקע החשש מהאפשרות שהווריאנט החדש "אומיקרון" יעכב את התאוששות הכלכלה העולמית מהמגפה שנמשכת כמעט שנתיים. הזן החדש עשוי...

ניתוחים

ויקטור בהר
הווריאנט החדש יפחית אינפלציה בטווח הקצר? הפחד חוזר לשווקים מאת ויקטור בהר - 28.11.2021

| ויקטור בהר, מנהל המחלקה הכלכלית בבנק הפועלים, וכלכלני הפועלים | | עיקרי הסקירה הכלכלית השבועית של בנק הפועלים וריאנט אומיקרון השיב את תחושת הפחד בשווקים, ובדומה לחודשים הראשונים לאחר התפרצות...

אלכס זבז'ינסקי
העלאות ריבית, התאוששות כלכלית ואינפלציה גבוהה: מה צפוי ב-2022? מאת אלכס זבז'ינסקי - 28.11.2021

| אלכס זבז'ינסקי, הכלכלן הראשי של מיטב דש | עיקרי הדברים בסקירה שבועית מאקרו ושווקים: התרחיש המרכזי בתחזית מתייחס למצב ללא החמרה בריאותית. לאור האירועים בימים האחרונים התייחסנו בקצרה גם לתרחיש...

אמיר כהנוביץ
איזה העלאת ריבית? זן הנגיף החדש יכול לשכנע את בנק ישראל בצדקת דרכו מאת אמיר כהנוביץ - 28.11.2021

| אמיר כהנוביץ, כלכלן ראשי, הפניקס-אקסלנס |   כשהאסטרטגים בוול סטריט הכינו את רשימת האיומים שלהם לשנת 2022, הקורונה לא ממש היתה שם. בסקר האחרון של בנק אוף אמריקה, למשל, מנהלי קרנות דירגו את הקורונה רק...

החלטת הריבית דיון

הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיותמכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

כתוב את דעתך כאן
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
כל התגובות (1)
קובי נעימי
קובי נעימי 10.06.2020 13:52
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
21:00 זמן ארה"ב או ישראל
Roei Mordehayev
Roei Mordehayev 10.06.2020 13:52
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל