מבזקי חדשות
0
גרסה נטולת פרסומות. שדרגו את החוויה ב-Investing.com. חיסכו עד 40% פרטים נוספים

ארצות הברית - מדד אמון הצרכן של CB

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

ארצות הברית - מדד אמון הצרכן של CB

תדירות

אופן יידוע

חלון קופץ באתר

התראות אפליקציה לנייד

סטטוס

 
פרסום אחרון
22.12.2021
בפועל
115.8
צפי
110.8
קודם
111.9
מבטא את אמון הצרכנים במצב הכלכלי במדינה. בין היתר הם מתבקשים להביע דעתם אודות המצב הכלכלי הצפוי לעיניהם, כמו גם מענה באשר למקומות עבודה זמינים, תנאים עסקיים ומצב כלכלי כולל. זהו מדד מוביל המעניק הסבר לגבי רוב הפעילות הכלכלית במדינה.
השפעה: בפועל > צפי = טוב למטבע
חשיבות:
מדינה:
מטבע: USD
מקור: Conference Board
ארצות הברית - מדד אמון הצרכן של CB
 
תאריך פרסום זמן בפועל צפי קודם
25.01.2022 (ינו') 17:00   113.3 115.8
22.12.2021 (דצמ') 17:00 115.8 110.8 111.9
30.11.2021 (נוב') 17:00 109.5 111.0 111.6
26.10.2021 (אוק') 16:00 113.8 108.3 109.8
28.09.2021 (ספט') 16:00 109.3 114.5 115.2
31.08.2021 (אוג') 16:00 113.8 124.0 125.1

חדשות

וריאנט חדש, דוח תעסוקה ואינפלציה באירופה: מה צפוי השבוע בשווקים?
וריאנט חדש, דוח תעסוקה ואינפלציה באירופה: מה צפוי השבוע בשווקים? מאת Investing.com - 29.11.2021 2

| מאת נורין בורק, Investing.com | מגפת הקורונה חוזרת לראש סדר היום של המשקיעים, על רקע החשש מהאפשרות שהווריאנט החדש "אומיקרון" יעכב את התאוששות הכלכלה העולמית מהמגפה שנמשכת כמעט שנתיים. הזן החדש עשוי...

5 מוקדים צפויים לרכז את עיקר העניין בשווקים השבוע | היומן הכלכלי
5 מוקדים צפויים לרכז את עיקר העניין בשווקים השבוע | היומן הכלכלי מאת Investing.com - 25.07.2021 3

| מאת נורין בורקה, Investing.com | צפוי שבוע עמוס בשווקים הפיננסיים, עם ישיבת הפדרל ריזרב, שורה של דוחות כספיים בולטים בוול סטריט וכמה נתונים כלכליים חשובים שיתפרסמו בארה"ב ובמדינות נוספות. אמנם אין...

ניתוחים

אמיר כהנוביץ
איך עברו השווקים מהירידות החדות בגלל האומיקרון לראלי של חג המולד? מאת אמיר כהנוביץ - 23.12.2021 4

| אמיר כהנוביץ, כלכלן ראשי, הפניקס-אקסלנס | השבוע שנפתח בירידות חדות על רקע אכזבה מכישלון חבילת ההוצאה של ביידן וחשש מהתפשטות האומיקרון, התהפך והפך לשבוע מהסרטים.  מחקרים חדשים הראו ששיעור האישפוז...

יונתן כץ
יעשה טוב לתשואות הארוכות בישראל? מה מבשר ביטול הנפקות האג"ח המיועדות מאת יונתן כץ - 25.10.2021

| מאת יונתן כץ וכלכלני לידר שוקי הון | שוקי המניות המשיכו לעלות בשבוע האחרון על רקע התקדמות לקראת תוכנית פיסקאלית בארה"ב, כאשר הנשיא ג'ו ביידן מגלה גמישות לגבי העלאת מסי חברות. הנתונים הכלכליים היו...

יונתן כץ
הלחץ לייסוף השקל נמשך למרות העצבנות בשווקים | סקירת מאקרו שבועית מאת יונתן כץ - 26.09.2021

| מאת יונתן כץ וכלכלני לידר שוקי הון | בתחילת השבוע שוקי המניות ירדו על רקע חששות שחברת הנדל"ן אוורגרנד (HK:3333) הענקית בסין עלולה לפשוט את הרגל ולגרום לאירוע "Lehman" גלובלי. תוכנית התייעלות והזרמת...

מדד אמון הצרכן של CB דיון

הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

 

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

 

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

 

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

 

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיות המכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

כתוב את דעתך כאן
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
כל התגובות (3)
שגיא צבחון
שגיא צבחון 30.12.2014 17:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
פשוט מדד מצויין לעסקה
יעקב מימון
יעקב מימון 25.02.2014 17:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
המדד הזה הפיל עכשיו 40 פיפס בפחות מדקה
Shay Matityahu
Shay Matityahu 24.02.2014 13:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
משהו יכול לומר בבקשה מדוע ברוב ההודעות של הדולר האמריקאי יש תיקונים? . אם ניקח את הכרזה הנוכחית נמצא שכל חודש היה תיקון, הכרזה מהסוג הזה מופיעה כל חודש ונזכרים לתקן בדיוק כשיצאת הכרזה חדשה ואני סקרן לדעת האם באמת לוקח חודש ימים להבין שעשו טעות החודש שעבר???
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל