מבזקי חדשות
קבלו 40% הנחה 0
🔎 צפו ב-ProTips המלאים של NVDA להערכה מיידית של סיכונים או הזדמנות קבלו 40% הנחה

ארצות הברית - מדד אמון הצרכן של CB

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

ארצות הברית - מדד אמון הצרכן של CB

תדירות

אופן יידוע

חלון קופץ באתר

התראות אפליקציה לנייד

סטטוס

 
פרסום אחרון
30.01.2024
בפועל
114.8
צפי
114.2
קודם
108.0
מבטא את אמון הצרכנים במצב הכלכלי במדינה. בין היתר הם מתבקשים להביע דעתם אודות המצב הכלכלי הצפוי לעיניהם, כמו גם מענה באשר למקומות עבודה זמינים, תנאים עסקיים ומצב כלכלי כולל. זהו מדד מוביל המעניק הסבר לגבי רוב הפעילות הכלכלית במדינה.
השפעה: בפועל > צפי = טוב למטבע
חשיבות:
מדינה:
מטבע: USD
מקור: Conference Board
ארצות הברית - מדד אמון הצרכן של CB
 
תאריך פרסום זמן בפועל צפי קודם
27.02.2024 (פבר') 17:00   114.0 114.8
30.01.2024 (ינו') 17:00 114.8 114.2 108.0
20.12.2023 (דצמ') 17:00 110.7 103.8 101.0
28.11.2023 (נוב') 17:00 102.0 101.0 99.1
31.10.2023 (אוק') 16:00 102.6 100.0 104.3
26.09.2023 (ספט') 16:00 103.0 105.5 108.7

חדשות

5 דברים שכדאי לדעת לקראת פתיחת שבוע המסחר בעולם
5 דברים שכדאי לדעת לקראת פתיחת שבוע המסחר בעולם מאת Investing.com - 28.01.2024

| נורין בורק, Investing.com | השבוע הקרוב צפוי להיות שבוע עמוס בשווקים ויכלול בין היתר את הפגישה הראשונה של הפדרל ריזרב לשנה זו, שפע של דוחות רבעוניים מענקיות הטכנולוגיה ודוח המשרות העדכני...

5 דברים שכדאי לדעת לקראת פתיחת שבוע המסחר בעולם
5 דברים שכדאי לדעת לקראת פתיחת שבוע המסחר בעולם מאת Investing.com - 17.12.2023

| נורין בורק, Investing.com |השווקים נכנסים לשבועות האחרונים של 2023 לאחר שיו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול, אמר כי ההידוק ההיסטורי של המדיניות המוניטרית יסתיים ככל הנראה והדיון בהורדת הריבית "נלקח...

ניתוחים

ויקטור בהר
איך תשפיע עצירת העבודות בענף הבנייה על מחירי הדירות אחרי המלחמה? מאת ויקטור בהר - 25.12.2023

| ויקטור בהר, מנהל המחלקה הכלכלית בבנק הפועלים, וכלכלני הפועלים | | ישראל: המלחמה נכנסת לשבוע ה- 12, הנתונים הכלכליים לא מעודדים, ובכל זאת השקל מפגין עוצמה מפתיעה השגרה הכלכלית בעורף נמשכת, אם כי ברמת...

אלכס זבז'ינסקי
שיעור האבטלה בישראל ירד לשפל היסטורי, אך לא מדובר בבשורה חיובית מאת אלכס זבז'ינסקי - 25.12.2023

| אלכס זבז'ינסקי, כלכלן ראשי בבית השקעות מיטב | | ישראל: הביקוש לעובדים יורד. גם ההיצע שיעור האבטלה במשק ירד בנובמבר לשפל היסטורי של 2.8%, אך לא מדובר בבשורה חיובית. הירידה באבטלה קרתה בגלל ירידה עוד...

יונתן כץ
האבטלה נותרה גבוהה בנובמבר: 40 אלף איש פוטרו או סגרו עסק מאז המלחמה מאת יונתן כץ - 24.12.2023

| מאת יונתן כץ וכלכלני לידר שוקי הון | הציפיה של השווקים להורדת ריבית חדה על ידי הפד ב-2024 המשיכה לתדלק את שוקי המניות. התמתנות באינפלציית הליבה PCE בנובמבר (מעבר לצפי) תמכה במגמה זו גם ביום שישי,...

מדד אמון הצרכן של CB דיון

הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיות המכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

 

 

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

 

כתוב את דעתך כאן
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
כל התגובות (3)
שגיא צבחון
שגיא צבחון 30.12.2014 17:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
פשוט מדד מצויין לעסקה
יעקב מימון
יעקב מימון 25.02.2014 17:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
המדד הזה הפיל עכשיו 40 פיפס בפחות מדקה
Shay Matityahu
Shay Matityahu 24.02.2014 13:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
משהו יכול לומר בבקשה מדוע ברוב ההודעות של הדולר האמריקאי יש תיקונים? . אם ניקח את הכרזה הנוכחית נמצא שכל חודש היה תיקון, הכרזה מהסוג הזה מופיעה כל חודש ונזכרים לתקן בדיוק כשיצאת הכרזה חדשה ואני סקרן לדעת האם באמת לוקח חודש ימים להבין שעשו טעות החודש שעבר???
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל