מבזקי חדשות
0
גרסה נטולת פרסומות. שדרגו את החוויה ב-Investing.com. חיסכו עד 40% פרטים נוספים
סגירה

(1087824) אל על

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

אופן יידוע

סטטוס

הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות הוסף לתיק האישי
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק ההחזקות שלכם
 
45.5 -0.1    -0.22%
26/09 - סגור. מטבע ILS ( הצהרת אחריות )
סוג:  ני"ע
שוק:  ישראל
ISIN:  IL0010878242 
סימול:  ELAL
  • מחזור ע.נ: 1,221,597
  • היצע/ביקוש: 45.5 / 45.8
  • טווח יומי: 45.2 - 46.1
אל על 45.5 -0.1 -0.22%
TTM = 12 חודשים אחרונים
MRQ = רבעון אחרון

ELAL - דוח רווח והפסד

שיעור רווח גולמי TTM -44.11%
שיעור רווח תפעולי TTM -82.89%
שיעור רווח נקי TTM -113.94%
החזר השקעה TTM -43.18%
 סה"כ הכנסות  רווח נקי
סיום התקופה: 31.03.2021 31.12.2020 30.09.2020 30.06.2020
סה"כ הכנסות 116.77 111.64 39.18 151.49
רווח גולמי -48.34 -65.21 -61.49 -9.8
רווח תפעולי -76.57 -121.92 -108.63 -40.26
רווח נקי -86.09 -140.15 -146.59 -104.66

ELAL - מאזן פיננסי

יחס נזילות מיידי MRQ 0.08
יחס שוטף MRQ 0.09
יחס חוב להון לטווח ארוך MRQ -
יחס חוב להון כולל MRQ -
 סה"כ נכסים  סה"כ התחייבויות
סיום התקופה: 31.03.2021 31.12.2020 30.09.2020 30.06.2020
סה"כ נכסים 2923.91 3006.76 3172.86 3202.82
סה"כ התחייבויות 3161.5 3263.65 3298.93 3338.08
סה"כ הון -237.59 -256.89 -126.07 -135.26

תזרים מזומנים - ELAL

תז"מ למנייה TTM -0.86
הכנסה למניה TTM 1.47
תזרים מפעילות שוטפת  -2.82%
 מזומנים  שינוי במזומנים ושווי מזומנים
סיום התקופה: 31.03.2021 31.12.2020 30.09.2020 30.06.2020
אורך תקופה: 3 חודשים 12 חודשים 9 חודשים 6 חודשים
מזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת -53.55 -138.82 -54.64 -20.85
מזומנים נטו ששימשו לפעילות השקעה 25.11 -96.99 -119.55 -120.56
מזומנים נטו ששימשו לפעילות מימון 26.93 73.2 95.9 -5.74
שינוי במזומנים ושווי מזומנים -2.94 -161.01 -78.78 -147.36
במיליוני USD (פרט לנתונים לפי מניה) *
הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיותמכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

דיון על מניית אל על

כתבו דעתכם על אל על
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 23.09.2021 17:05
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נסיים את השבוע בנימה אופטימית של מנכ"ל מודרנה : בעוד שנה הקורונה מאחורינו.
צחי אלטמן
צחי אלטמן 23.09.2021 16:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עוד כותב רוזנברג במכתבו, כיזם וכבעל קבוצת עסקים גדולה ומגוונת בארהב המעסיקה כ-40 אלף עובדים ומחזור העסקים של כ-5 מיליארד דולר. השילוב בין ציונות לעסקים בהחלט מרגש אותי ואין דומה לחברת אל על במימוש השניים.
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 23.09.2021 15:27
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
סימה במיוחד בשבילך ;אל על בדרך למכור 40% ממועדון הנוסע המתמיד בשווי 200 מיליון דולר !!!!!אחריי החג המחזורים הגדולים יגיעו , תחזיקו חזק לקראת ההמראה.
Sima Zohar
Sima Zohar 23.09.2021 12:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בהמשך לפיצוי שאל על ביקשה מהמדינה… אז המדינה שאלה את אל על איך״ אתם רוצים את זה בדיוק בביטקוין או בדולר״?!?!? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 23.09.2021 12:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
סחתיין סימה , ראש טוב ולקחת הכל בצחוק.כשאכפיל את ההשקעה באל על , מבטיח להכנס לאנלייבקס....תחזיקי מעמד שם..🤗🤣🤣
Shay elbaz
Shay elbaz 23.09.2021 10:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קיבלתי מייל שנראה לי אומר:ב5/10 יש הצבעה על איחוד הון, משהו יודע מה זה? לא נראה דבר חיובי
Sicario Si
Sicario Si 23.09.2021 10:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
איחוד הון זה צמצום מספר המניות, חברה עושה את זה כשהיא רוצה להשאיר לעצמה אפשרות לצאת בהנפקה ושמחיר המניה הנקוב יהיה בטווח סחיר.יחס 1:2 אומר שכל 2 מניות יהפכו לאחת . מחיר 45 יירשם כמחיר 90.מדובר על פעולה חשבונאית טכנית לחלוטין, שברוב המקרים קוראת לאחר הסדר חוב לאחר הנפקה פרטית לניצעים/לפני הנפקה/ למטרות קוסמטיות.אף על פי שמדובר בפעולה טכנית כאמור, היא לרוב נעשית בהקשרים שליליים למי שכבר מחזיק בה
Vitaly man
VitalyMan 23.09.2021 10:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Sicario Si  בדגש על המשפט האחרון לא יודע למה אבל סטטיסטית הפחנה שלי בזמן פיצול הפוך באותו יום קוראת סוג של עלייה שלאחר מכן לרוב היא יורדת מתחת למחיר הפיצול הפוך...
Vitaly man
VitalyMan 23.09.2021 10:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כמובן לא להמלצה ומדובר בטכני בלבד
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 23.09.2021 9:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אל על לא מבקשים הלוואה , דורשים פיצוי של 100 מיליון דולר מהמדינה.
Shay elbaz
Shay elbaz 23.09.2021 8:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ש"ח ערך נקוב לכל מניה רגילה. 1 -חזרה ל . מיד עם ביצוע איחוד ההון, יופחת הערך הנקוב של המניות הרגילות הפחתת הערך הנקוב .ב .נקוב ש"ח ערך 8למניה רגילה אחת של החברה בת יאוחדוהחברה, נקוב כל אחת, מתוך הונה הרשום והונה המונפק והנפרע של ש"ח ערך 1של החברה, בנות ) מניות רגילות שמונה( ,8 באופן שכל 8 -ל 1ביחס של הרגילות המניות איחוד הון .איחוד הון .א נקוב כמפורט להלן:הערך הת תהפחהחברה מבקשת לבצע איחוד הון ו 3.2
הצג תגובות קודמות (4)
Shay elbaz
Shay elbaz 23.09.2021 8:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מנסה לענות משהו במערכת לא נותן
Shay elbaz
Shay elbaz 23.09.2021 8:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קיבלתי מייל שאת חלקו ניסיתי לעביר לכם שנראה שאומר כך:
Shay elbaz
Shay elbaz 23.09.2021 8:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Shay elbaz
Shay elbaz 23.09.2021 8:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בקיצור קיבלי מייל בקשר למניה, משהו על איחוד הון, משהו יודע משהו?
Shay elbaz
Shay elbaz 23.09.2021 8:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
השתבש הטקסט, משהו קיבל מייל כזה? מה זה אומר?
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 20.09.2021 15:53
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הודעה דרמטית ראשונה :אל על מתכוונת לפטר עוד 1,500 עובדים.למכור 16 מטוסים ובעצם להפסיק את פעילות טיסות השכר של חברת הבת סאן דור .כמובן שההמשך הוא מענק האוצר של 50 מיליון דולר והבעלים.מדובר הצעד הכי משמעותי וקיצוני מתחילת המשבר.אם כל אלה לא יהוו את השינוי המעוחל בחברה ובמנייה , אז מה כן ??אגב , יש ביקושים ערים לטיסות , אנשים הבינו שזה לא מסוכן כמו הסיכון הקיים בארץ .חג שמח לכולם.
צחי אלטמן
צחי אלטמן 19.09.2021 20:55
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
סך הפדיון בינואר-יוני 2021 הסתכם ב-2.6 מיליארד שקלים, זאת לעומת 5.9 מיליארד שקלים ב-2019, מדובר בירידה של 56% במחירים קבועים. על פי נתוני הלמ"ס נרשמה אמנם ירידה של 20% בפדיון מתיירים ישראלים אך הירידה המשמעותית יותר מקורה באי-כניסתם של תיירים זרים לישראל.
צחי אלטמן
צחי אלטמן 19.09.2021 9:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לאחר שישראל הצליחה להגיע להבנות עם האיחוד האירופי על הכרה הדדית בתעודות מתחסנים המאפשרת לאזרחי ישראל המחזיקים בתעודת מתחסן ישראלית, לקבל נגישות לתו הירוק האירופאי, שר התיירות מתכוון לפעול להחזרת התיירות לישראל ולנצל את ההסכם. במשרד התיירות מתכוונים לפעול בשבוע הקרוב ביתר שאת כדי לקדם את ההליכים וכל מה שקשור אליהם כדי שיהיה אפשר להחזיר את התיירות הנכנסת כבר בחודש הבא לישראל.
צחי אלטמן
צחי אלטמן 18.09.2021 20:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ההסכם יאפשר לאזרחי ישראל, מחזיקי תעודת מתחסן ישראלית, לקבל נגישות לתו הירוק האירופאי בהתאם להנחיות הקורונה בכל מדינה ומדינה. הסיכום מכין את הקרקע לפתיחת ישראל לקליטת תיירים אירופאיים. שר החוץ: "היכולת לנסוע ולבקר בעולם מהווה בסיס להבטחת קשרים בין עמים ומדינות״
צחי אלטמן
צחי אלטמן 17.09.2021 17:11
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מועדון הנוסע המתמיד של חברת אל על, כאשר קרן מחו”ל התעניינה בעבר במועדון היא נקבה מחיר של כ-300 מיליון דולר, אל על לפי הערכות, המועדון מרוויח בשנה כ-20-25 מיליון דולר – מכפיל 12 נותן לו שווי של 250 -300 מיליון דולר.
צחי אלטמן
צחי אלטמן 17.09.2021 17:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
העולם בדרך לתיירות מחוסנים כעת הודיעה הולנד כי החל מה-22.9, כל התיירים המחוסנים בחיסון מלא המגיעים להולנד גם ממדינות אדומות וביניהן ישראל, ארה״ב ובריטניה, אינם נדרשים עוד להיכנס לבידוד. על פי ההנחיות החדשות של משרד הבריאות של הולנד, למעשה הוסרו כל המגבלות במדינה והן מעתה בגדר המלצה בלבד. הבארים והמסעדות יורשו להיפתח ללא כל מגבלה החל מה-25 בספטמבר, הוסרה מגבלת המרחק של 1.5 מטר שמעתה הינה רק בגדר המלצה וכן ואושרו קיומם של אירועים ופסטיבלים המוניים.
צחי אלטמן
צחי אלטמן 14.09.2021 17:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לקראת פתיחת השמיים באוקטובר לתיירות למחוסנים משרד הבריאות מקדם יחד עם מדינות האיחוד האירופי הסכם על שיתוף מאגר החיסונים. במסגרת כך, אזרח שייצא לאירופה או לארצות הברית יוכל לשתף את העובדה שחוסן באמצעות ברקוד, ואם התחסן בחו"ל - בישראל יתקבל דיווח אוטומטי על כך.
צחי אלטמן
צחי אלטמן 14.09.2021 16:11
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
החל מהלילה בחצות: פיקוח אלקטרוני יופעל על כל המבודדים בישראלהחלטה דרמטית של ועדת החוקה: המשמעות היא מאות אלפי ישראלים, כולל ילדים, יאוכנו באופן קבוע במהלך תקופת חובת הבידוד שלהם • מי שיסרב למעקב – תופעל עליו אכיפה משטרתית •
Amir Kabany
Amir Kabany 14.09.2021 10:19
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תקוע כמו סתימה בתמ"א.
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 14.09.2021 10:19
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מחכים לקני רוזנברג , מכירת מטוסים , מענק מהאוצר.טיסות יש ותאמינו או לא , הקורונה עכשיו כבר מישנית בסיפור.אני ממתין ליום הזה שתעוף ותפרוץ קדימה , אחרת לא הייתי פה.חתימה טובה ובריאות לכולם.
צחי אלטמן
צחי אלטמן 14.09.2021 7:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
דר אנתוני פאוצ'י, היועץ הרפואי הראשי של הנשיא ביידן, ומוסדות רפואיים מרכזיים בארצות הברית, מציעים חובת חיסון על מנת לטוס, ובממשל האמריקאי הנושא נשקל ברצינות עודף ביקוש לטיסות 'הוא מצב המתקבל כאשר אנשים יודעים' שבזכותם של החיסונים הם יכולים לחזור לשיגרה' ולהנות מהעולם הגדול בלי פחד. כמה שהממשל בארצות הברית מבינים מהנתונים בישראל מספר חולים קשים ל100 אלף בני יותר מגיל 60 לא מחוסנים 167 2 מנות חיסון 38 3 מנות חיסון 4
צחי אלטמן
צחי אלטמן 12.09.2021 19:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מהחברה נמסר כי נתוני אמת שנתקבלו מכ-10 אלף נוסעים בנתיבי הטיסה של דלתא איירליינס, שביצעו בדיקות לגילוי קורונה בנתיבים שבין ניו יורק JFK, אטלנטה ושדה התעופה הבינלאומי פיומיצ’ינו שבאיטליה, מצביעים על כך שהסיכון להידבק בקורונה בזמן הטיסה הוא פחות מ-0.1%, בתנאי שכל הנוסעים קיבלו תוצאה שלילית בבדיקה שנערכה במהלך 72 שעות לפני ההמראה.
דניאל קוגן
דניאל קוגן 12.09.2021 16:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני חושב שאין לו ברירה הוא יתן את הכסף
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 12.09.2021 16:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כולם ממהרים לשפוט אדם שנכנס עיסקית לתקופה שמעולם לא חווינו. יחד עם זאת אני בטוח שיוזרם כסף , מדובר בחברה מותג הגדולה בארץ. מטוסים מהמתקדמים בעולם, חברה בת סאן דור , נכסיי נדל"ן .
Moshe Shalom
Moshe Shalom 12.09.2021 16:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עים הוא לא יתן כסף הוא יאבד את החברה והכסף שהשקיעו אין לו ברירה קרטיס האשראי שלהם שווה חצי מיליארד דולר הוא יחשב מסלול מחדש...
Moshe Shalom
Moshe Shalom 12.09.2021 16:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הבעלים של אל על לא הוא אדם דתי הדתיים לא עושים עסקים עד אחרי יום כיפור זה מינהג בסוכות הוא יחליט מה הוא רוצה לעשות עים אל על נכון לעכשיו אני מאמין שהוא יגיע להסכמות עים האוצר .זה אינטרס משותף של מדינת ישראל.
עמי שולמן
עמי שולמן 12.09.2021 16:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אין לו כסף נזיל, אתם חיים בסרט שהוא יציל את החברה.
אלי נאוי
אלי נאוי 12.09.2021 16:02
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בעל השליטה שלא מוכן להכניס ידו לכיס כדי להציל את בחברה לא יכול לבקש מהמדינה לעשות זאת ועושה רושם שבעל השליטה לא מאמין בחברה שלו עצמו ורוצה שמשלם המיסים יממן שוב את החברה ואם יצליח יצליח לא יצליח שהציבור ישלם
צחי אלטמן
צחי אלטמן 12.09.2021 15:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בכיר במערכת הבריאות בארה"ב מעריך כי החיסון יאושר לבני 11-5 בחודש הבא והמשך פתיחת השמיים, יחד עם פתיחת השמיים לתיירות מחוסנים שיהיה בהצלחה .💉✈🚀🦄
צחי אלטמן
צחי אלטמן 12.09.2021 14:08
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ארהב היא היעד אליו טסו הכי הרבה ישראלים במהלך חודש אוגוסט האחרון. אל על הטיסה כ-35% מכלל הנוסעים שטסו לארהב
צחי אלטמן
צחי אלטמן 12.09.2021 14:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
רשות שדות התעופה: 28,400 נוסעים צפויים לעבור היום (א’) בנתב”ג
Sima Zohar
Sima Zohar 12.09.2021 11:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
EYAL אני באמת פונה אליך רק שתסביר לי עם כל האהבה שלך למניה ולחברה אתה באמת מאמין שהיא תתאושש????רק תראה לי או תצביע על מניית תעופה אחת בעולם שנמצאת בשער כזה הזוי של 45 א׳ג למניה? זה רק מראה על כמה לא מאמינים שהחברה הזו תתאושש אם בכלל… עם כל הזרמת הכספים עד כה וכל ההילולה שאתה וחבריך עושים כאן כבר שנה היא רק מתרסקת מיום ליום תקן אותי אם אני טועה?!?!? חתימה טובה.
הצג תגובות קודמות (2)
Moshe Shalom
Moshe Shalom 12.09.2021 11:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מי שלא מבין המדינה עושה שרירים בהורדת ידיים המדינה לא תפיל את אל על זה כמו שלא יתנו תקציב למערכת הביטחון אל על נכס אסטרטגי למדינת ישראל מאחר והם חברה פרטית עים מניות מדינה הם רוצים ליראות שיתוף פעולה מהבעלים ואז הם יעזרו בגדול זה כל העניין ...לכן אל על תמשיך להתקיים בעתיד...
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 12.09.2021 11:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
סימה , זאת יכולה להיות פיקצייה...מניית המונים שכרגע מונעת ומושפעת ממחזורים אפסיים.ביום שתהייה תרופה ואישור fda...יהייה על מה לדבר , אני ממתין בסבלנות.
Vitaly man
VitalyMan 12.09.2021 11:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לראשונה מי זה שנה שיש בייניכם איזשהי שיחה ולמען האמת דעתי פשוטה אל על לא תימחק יכול לקרות מצב של מיזוג עם ישראייר בתנאים שפחות משתלמים לאלעל ולגבי זרימה של מזומנים אני חושב שהוא כן יזרים אבל לא את הסכום שהמדינה דורשת ממנו ובכך גם כנראה סכום ההלוואה תשתנה על פי זה כמובן הכל השארות ושום דבר לא להמלצה... חושב שיש מקום למחיר יותר טוב מעכשיו
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 12.09.2021 11:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עמי שולמן שולמן , אתה על הסוס הלא נכון.ישראייר תבלע בתוך אל על במקרה הטוב.
עמי שולמן
עמי שולמן 12.09.2021 11:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
EYAL PEREZ פרץ, הטעות שלך, אתם על הסוס הלא נכון. אם אתה רוצה שהמניה תתאושש עדיף את ישראייר כבעלים ולא דוס מטורלל.
EYAL PEREZ
EYAL PEREZ 12.09.2021 10:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שבוע טוב , חתימה טובה לכולם.הקורונה עדיין כאן אבל אנשים טסים , זה הפך לחלק בילתי נפרד מהמציאות ושגרת החיים.קני רוזנברג הוא הנעלם מבחינתי , הזרמת כסף מצידו ובמקביל מהאוצר.מכירת מטוסים ישנים , ביטול קווים לא ריווחיים ...ואנחנו ממריאים.
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
תניית פטור: פיוז'ן מדיה (Fusion Media) מבקשת ליידע שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק, או ניתן בזמן אמת. מחירי המט“ח, המטבעות הקריפטוגרפיים, המניות, המדדים והחוזים העתידיים אינם מסופקים ע"י הבורסות אלא ע"י עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל; המשמעות היא שהמחירים מספקים אינדיקציה אך לא מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה לפיכך לא תישא באחריות להפסדים בגין מסחר שיתכן ויגרמו כתוצאה משימוש בנתונים אלו.
פיוז'ן מדיה, לרבות כל המעורב עם פיוז‘ן מדיה, לא תקבל כל אחריות בגין אובדן או נזק כתוצאה מהסתמכות על המידע הניתן באתר, לרבות נתונים, ציטוטים, תרשימים ואיתותי מכירה/קנייה. נא היו ערים בצורה מלאה לסיכונים ולעלויות הכרוכים במסחר בשווקים הפיננסיים – נתיב המהווה את אחד מאופני ההשקעה המסוכנים ביותר.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל