מבזקי חדשות
0
גרסה נטולת פרסומות. שדרגו את החוויה ב-Investing.com. חיסכו עד 40% פרטים נוספים
סגירה

חוזים עתידיים על נאסד"ק 100 מרץ 2022

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

אופן יידוע

סטטוס

הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות הוסף לתיק האישי
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק ההחזקות שלכם
 
14,426.50 -414.50    -2.79%
21/01 - סגור. מטבע USD ( הצהרת אחריות )
סוג:  חוזה מדד עתידי
נכס בסיס:  נאסד"ק 100
  • מחיר בסיס: 14,841.00
  • פתיחה: 14,722.00
  • טווח יומי: 14,408.50 - 14,858.50
נאסד"ק 100 14,426.50 -414.50 -2.79%
ממדד המחירים לצרכן ועד לשיא במאושפזי הקורונה: מה מזיז את השווקים?
ממדד המחירים לצרכן ועד לשיא במאושפזי הקורונה: מה מזיז את השווקים? מאת Investing.com - 12.01.2022

| מאת ג'ופרי סמית', Investing.com | האינפלציה בארה"ב צפויה להגיע לשיא של 40 שנה בדצמבר, כשהיא מעמידה במבחן את האמון של השוק בכך שהכלכלה יכולה להתמודד עם ההידוק הצפוי של המדיניות המוניטרית. אינפלציית...

לקראת החלטת הריבית בארה
לקראת החלטת הריבית בארה"ב: מה מזיז את השווקים? מאת Investing.com - 03.11.2021 1

| מאת ג'ופרי סמית, Investing.com | הפדרל ריזרב צפוי להיערך לסיום "החגיגה" בהמשך הערב, ולהכריז על סיום הדרגתי של התוכנית לרכישת איגרות חוב ב-120 מיליארד דולר בחודש. Zillow ו-Activision Blizzard‏...

תחושות השוק שלי

מהי המלצתכם לגבי נאסד"ק 100?
או
השוק סגור כרגע; ההצבעה פתוחה בשעות פעילות השוק.
הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

 

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

 

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

 

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

 

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיות המכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

דיונים בנושא חוזים עתידיים על נאסד"ק 100

כתבו דעתכם על חוזים עתידיים על נאסד"ק 100
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
שוק ההון
שוק ההון לפני 4 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חברים לדעתכם הצשך ירידות או עליות??
מור כחלון
מור כחלון לפני 5 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שבוע טוב חברים כל המזומן שיצא לאחרונה מהנאסד״ק והפונזי=קריפטו שאף מדינה רצינית לא מאשרת אותו, שחרר המוןןן כסף זול ונזיל מה שיאיץ מאוד! את האינפלציה העולמית לדעתי.תמיד בתקופות כאלו שווה להיצמד למוצרים קשיחים/סחורות מים חשמל גז נפט נחושת ברזל עץ..אנחנו לפני תקופה ארוכה ולא פשוטה בכלכלה העולמית וקבוצת דלק היא גידור מדהים לכסף שלכם💎 (הכותב אינו אנליסט/יועץ השקעות ואין לראות בנאמר כהמלצה לפעולה כזאת או אחרת).
Alon Levy
Alon Levy לפני 13 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אבי מי
אבי מי 21.01.2022 23:02
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לקנות במחיר מבצע עם stoploss ב 14300. בהצלחה לכולם.
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 23:02
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תגיד כבר חודש אתה משחיל פה אנשים .... לא נמאס לך ...... שבוע אחד באת עם 16000 אחרי עם 15600 אחרי 14800 עכשיו 14300 מה נסגר כבשה
אבי מי
אבי מי 21.01.2022 23:02
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יורי אברמוב תתעורר מהחלום שלך. במסחר לא מנבאים, אלא מנהלים סיכונים.
אבי מי
אבי מי 21.01.2022 23:02
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אגב כבר חודש לא כתבתי כלום.אם תחזור אחורה בהיסטוריה תראה שחיסלתי את התיק בסוף דצמבר ומאז המתנתי בסבלנות. יש תקופות ששווה לשבת במזומן.גם עכשיו אני לא נביא, להפסיד אחוז עד 14300 עם סיכוי להרוויח הרבה זה א-ב של ניהול סיכונים. תמשיך לשנות את השם כל פעם שאתה טועה.יורי אברמוב חבל על הכסף שלך, צא ולמד לסחור נכון.
דן קבסה
דן קבסה 21.01.2022 22:43
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
דן קבסה קנה לונג נאסדק
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 22:43
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
דן קבסה מבלבל לנו בביצים ....... שחוט עם הלונגים שלו ...... דן קבסה אמר שכל החיים בבירור הנסדק יורד יום חמישי משפט אינפטילי בפני עצמו ..... דן קבסה בדרך ל 7600 נסדק
דן קבסה
דן קבסה 21.01.2022 22:43
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אמרתי לך שהוא ירד בחמישי וגם ממשתי ברווח שהייתיואז חזרתי בשישי לקראת הסיום כל מה שקרה היום די צפוי שישי בכל זאת
אבי מי
אבי מי 21.01.2022 22:43
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קבסה אתה צודק, זהו עיתוי מושלם לקנות עם stoploss ב 14300.
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 22:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
המנוסים שבינינו עם ותק של 20 שנים ומעלה יודעים בדיוק לאן זה הולך והפושע שעשה פשעי הרצות ברח בלי למצמץ בכלל
Michael Priev
Michael Priev 21.01.2022 22:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
האם אתה מדבר על דונאלד טראמפ?
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 22:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Michael Priev  גם אבל בעיקר מי שהתחיל את ההרצות הפדרל רזרב זה פושע עבריין שעשה מעשה פלילי ואני חושב שגם במשפט הפלילי והאזרחי בבית משפט הוגן הם יפסידו אפילו שהם פדרל רזרב
gal cohen
gal cohen 21.01.2022 22:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הפד הוא בבעלות פרטית של הבנקים הגדולים בארה"ב כנראה שאין צפי שהנפילות פה יפגעו להם באינטסים אז הם נותנים למדדים ליפול לגייפי מורגן לא מעניין נאדסק 10 או 15 אלף הם מרווחים על כול הצדדים. הדמוקרטים אדישים לבורסה והיא לא מייצגת את השלטון שלהם ולא כמו השלטון הקודם
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 22:02
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הפושע הגדול מריץ המניות הגדול בהיסטוריה הרס לחצי עולם את הבית עם ההרצות כשברח
דיגיטל דיגיטל
דיגיטל דיגיטל לפני 22 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בזה אתה צודק. אלון מאסק חייב לשבת מאחורי סורגים!
gal cohen
gal cohen 21.01.2022 20:37
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בארהב נגמר עידן לשבת בבוקסר להזמין פיצה לשחק באקסבוקס ולשחק אותה אבו עלי ברובין הוד..לקח זמן אבל אבל המציאות תמיד מתעוררת
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 20:37
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ואתה יודע מה הכי גרוע בזה ? הכי גרוע זה כשמרגילים אותך שנפילות כאלה חוזרות לעלות והפעם אתה בטוח שזה שוב ככה .... ואז יורד ואתה רץ לקנות עוד מניות ויורד עוד ואז נגמר הכסף ואתה מתחיל להיכנס להלוואות ולקנות עוד מניות ויורד עוד הסוף ידוע ......
נתאי זילברמן
נתאי זילברמן 21.01.2022 17:56
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אל תקראו לזה קאמבק
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 17:56
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הללווואי ויהיה קאם בק ל 17000 הלוואי הלוואי הלוואי מי שעל שורטים צריך להתפלל שיחזור המדד מה שווה להתרסק בלי לפוצץ שורטים בשיא
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 17:25
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
סוף 2022 טסלה גג 280 ומטה
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 17:24
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
סוף פברואר טסלה ב 600
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 17:24
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
טסלה שבוע הבא מתחת ל 800 ......
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 17:22
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הויסה דיו דיו ..... תחרות מי יורד יותר חחחחחח בריחה המונית של הענקים בשוק העברת השקעות לאירופה והודו הויסה דיו דיו
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 17:12
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עדדדדדדדדדדדד 13700 לפחות ואז יתנו לכם קצת מצב רוח אולי אם בכללל איזה תיקון קטן ואחרי זה או או או 11200 ואז נתקעעעעעעע למעלה למטה למעלה למטה שבועות ואחרי זה הופהההההההה 9000
אבי מי
אבי מי 21.01.2022 17:12
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יורי אברמוב, זה שאתה משנה שם לא אומר שאתה נביא. גם אם אתה צודק ותהיה מפולת מה זה משנה. מרוויחים גם בעליות וגם בירידות ציטוט שלך.בכל מקרה כדי שהמגמה הכללית תתהפך לירידות הנסדק צריך לרדת מתחת ל 14300. עד אז תצטרך להתאזר בסבלנות. או לשנות את השם שוב אולי במימוש הבא יצליח לך.מה שבטוח בשלב הזה ככל שמתקרבים ל 14400 שווה לאסוף ולשים סטופלוס ב 14300. אם טועים מפסידים קצת אם צודקים מרווחים הרבה. ככה מנהלים סיכונים ולא בצעקות על מפולת כל מימוש.
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 17:02
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
המפולת הקרובה תהיה בנפט גם במניות וגם בסחורה מפולת לא ירידות אלא מפולת
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 17:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
השחקנים בשוק והבוטים ילמדו את הפדרל רזרב לקח מה זה לברוח ..... הריצו מניות וברחו ? אין בעיה חכו תראו מה יעשו השחקנים שחיטה משחיטה עד שהוא שוב ירים ידיים ושוב יתחיל להריץ מניות עד שהוא לא יתערב ישחטו כל רבעון שחיטה
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 16:55
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
המניה השנייה אחרי אמזון שהחריבה לאנשים את הבית זו נטפליקס אללה מעטק עם מחזיקי המניה ....
נתאי זילברמן
נתאי זילברמן 21.01.2022 16:54
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לא מבין מה יש פה אנשים שמתפלאים , גודל הבועה גודל הפיצוץ, מאמין שהמדד יחזור למחיר האמיתי שלו 10,000 כמו לפני פרוץ הנגיף אין בדברי המלצה
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 16:54
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תרד אחי תרד 10000 על מי ולמה .....
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 16:52
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עקב לחץ מאסיבי לממחטות שחורות ממש לחץ אגרסיבי בלית ברירה הוצאו לשוק היום ממחטות שחורות למשקיעי טסלה בלבד ..... להזמנות נא לפנות למזכירה שלי ..... המלאי יחודש בשער 590 בעוד חודשיים לערך
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 15:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בחישוב נכון מכפיל 25 ממוצע מדבר על נסדק 7600 וגם אז המכפיל הממוצע עדיין גבוה מאוד ......... אורך זמן עם חישוב ממוצעים נכון אומר חד משמעי נסדק יראה עד סוף 2023 7600 החגיגה שיתנו בהרגשות של התיקונים זה יהיה מכת המוות למחפשי שוק עולה
אלי בן יצחק
אלי בן יצחק 21.01.2022 15:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
במהות התואר שם נמצא האדם מבירא עמיקתא לאיגרא רמה תפתח מדדים הכי ארוכים לעולם הלומד ניצח
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 15:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אלי בן יצחק  תלעג תלעג .... גם יפרח וחבריו לעגו וגם שרבני וחבריו לעגו וגם בכוס דוס הליצן הראשי לעג במבחן התוצאה שאני אומר כבר 3 חודשים פה החגיגה פיניטה הם היו מגחכים ..... היום ברוך השם המגחך זה אני ..... בהצלחה נתראה בנסדק 7600
אורן אשד
אורן אשד 21.01.2022 15:31
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נגע ב13430 במהלך הלילה
ליאור רם
ליאור רם 21.01.2022 14:24
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נקודת התמיכה המשמעותית הבאה נמצאת בשער 13430.
רון וינשטיין
רון וינשטיין 21.01.2022 13:55
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
החוזים דוהרים דרומה.. שימו סטופ לוס יגמר היום ב 3אחוז אדומים מדם
avraham levi
avraham levi 21.01.2022 11:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זה זמן של מניות עם רווחים עכשו ולא עתדיים.רצוי עם דבידנד
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 11:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יא חסר ניסיון שכמותך ילדון של שבוע וחצי בבורסה ..... כמו כל הליצנים החדשים ...... הרווחים גולמו 80 שנה קדימה אז אל תשחיל את האנשים מילא אתה מושחל
Valdito Bregant
Valdito Bregant 21.01.2022 11:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הוא צודק, למרבי הצער
gal cohen
gal cohen 21.01.2022 11:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
רק גוגל למיקרוסופט הכי בטוחות לטווח הארוך ושורטים על טסלה עד 40 דולר.
chaym chadad
chaym chadad 21.01.2022 11:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
גוגל ודאי שלא היא יותר מהכפילה את עצמה בשנתיים האחרונות בזמן שבשנתיים שקדמו לשנתיים האחרונות {שאז לא היה קורונה} היא עלתה בפחות מ 20%, וגם על מיקרוסופט אני לא בטוח בגלל שכשהשוק בירידות גם חברות בעלי ערך ריאלי תיקני יחסית נפגעות
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 11:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
gal cohen  גם הם ירדו למכפילים של 15 משמע יש מקום לירידה של 60 אחוז
רון וינשטיין
רון וינשטיין 21.01.2022 2:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תרד עד ל 12000 בתוך חודשיים והדרך למטה על ל 4 ספרתי בצלילה נעימה
הצג תגובות קודמות (3)
chaym chadad
chaym chadad 21.01.2022 2:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש הבדל ענק בין הכפלה של 1000 ל 2000 לבין הכפלה של 8000 ל 16000 ככל ומדובר במספרים קטנים ההכפלה היא יותר קלה
רון וינשטיין
רון וינשטיין 21.01.2022 2:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
וואו מירי רגב מתגאה בך.. כאילו רבע גם גדול משליש תלוי במספרים.. בטוח שאתה במקום הנכון?
chaym chadad
chaym chadad 21.01.2022 2:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מעיון בהיסטוריית תגובותיך עולה הרושם שאין לך טיפת התמצאות וניסיון בכלכלה בכלל ובשוק ההון בפרט וכי קיים אצלך קושי רב בהבנת דברים מורכבים מה שדורש פישוט נוכח מורכבות גבוהה, הזמן בו לוקח לחברה להכפיל את שוויה ממיליון ל 2 מיליון הוא הרבה יותר קצר מהזמן בו ייקח לה להכפיל את שוויה ממיליארד ל 2 מיליארד והרבה הרבה הרבה יותר קצר מהזמן בו ייקח לה להכפיל את שוויה מטריליון ל 2 טריליון
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 2:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Aloniko Billions  הוא עוד אומר לך 12000 ונטרפת חחחחחחח חכה 7600 לפחות ואז תלמד בורסה סבלנות הדור הצעיר הולך לקבל מכה ל 20 שנה חטא היוהרה
נפלתם חזק
נפלתם חזק 21.01.2022 2:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עמירם יפרח  שב בשקט ותספר לכולם פה מה קרה לך ...... בלי לחרטט נשחט לך התיק וכללללל זה כשהמדד ירד 12 אחוז חכה המדד ירד 60 אחוז תראה מה זה בורסה יא צעיר פעור
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
תניית פטור: פיוז'ן מדיה (Fusion Media) מבקשת ליידע שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק, או ניתן בזמן אמת. מחירי המט“ח, המטבעות הקריפטוגרפיים, המניות, המדדים והחוזים העתידיים אינם מסופקים ע"י הבורסות אלא ע"י עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל; המשמעות היא שהמחירים מספקים אינדיקציה אך לא מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה לפיכך לא תישא באחריות להפסדים בגין מסחר שיתכן ויגרמו כתוצאה משימוש בנתונים אלו.
פיוז'ן מדיה, לרבות כל המעורב עם פיוז‘ן מדיה, לא תקבל כל אחריות בגין אובדן או נזק כתוצאה מהסתמכות על המידע הניתן באתר, לרבות נתונים, ציטוטים, תרשימים ואיתותי מכירה/קנייה. נא היו ערים בצורה מלאה לסיכונים ולעלויות הכרוכים במסחר בשווקים הפיננסיים – נתיב המהווה את אחד מאופני ההשקעה המסוכנים ביותר.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל