מבזקי חדשות
0
גרסה נטולת פרסומות. שדרגו את החוויה ב-Investing.com. חיסכו עד 40% פרטים נוספים
סגירה

חוזים עתידיים על Silver RTS -

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

אופן יידוע

סטטוס

הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות הוסף לתיק האישי
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק ההחזקות שלכם
 
22.29 +0.10    +0.45%
06/12 - סגור. מטבע USD ( הצהרת אחריות )
סוג:  סחורה
קבוצה:  מתכות
  • מחיר בסיס: 22.19
  • פתיחה: 22.17
  • טווח יומי: 22.11 - 22.56
כסף 22.29 +0.10 +0.45%
החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר בארה
החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר בארה"ב מאת Investing.com - לפני 5 שעות

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב ירדו במהלך המסחר בארה"ב ביום שני.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1778.85 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה, בירידה...

החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באירופה
החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באירופה מאת Investing.com - לפני 10 שעות

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב ירדו במהלך המסחר באירופה ביום שני.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1780.35 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה,...

החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באירופה
החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באירופה מאת Investing.com - לפני 14 שעות

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב ירדו במהלך המסחר באירופה ביום שני.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1782.25 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה,...

החוזים העתידיים על הזהב מתחזקים במהלך המסחר באסיה
החוזים העתידיים על הזהב מתחזקים במהלך המסחר באסיה מאת Investing.com - 03.12.2021

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב עלו במהלך המסחר באסיה ביום שישי.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1772.95 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה, בעלייה...

החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר בארה
החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר בארה"ב מאת Investing.com - 02.12.2021

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב ירדו במהלך המסחר בארה"ב ביום חמישי.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1765.60 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה,...

החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באירופה
החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באירופה מאת Investing.com - 02.12.2021

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב ירדו במהלך המסחר באירופה ביום חמישי.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1780.00 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה,...

החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באירופה
החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באירופה מאת Investing.com - 02.12.2021

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב ירדו במהלך המסחר באירופה ביום חמישי.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1771.65 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה,...

החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באסיה
החוזים העתידיים על הזהב נחלשים במהלך המסחר באסיה מאת Investing.com - 02.12.2021

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב ירדו במהלך המסחר באסיה ביום חמישי.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1779.70 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה,...

החוזים העתידיים על הזהב מתחזקים במהלך המסחר בארה
החוזים העתידיים על הזהב מתחזקים במהלך המסחר בארה"ב מאת Investing.com - 01.12.2021

Investing.com - החוזים העתידיים על הזהב עלו במהלך המסחר בארה"ב ביום רביעי.בחטיבת הקומקס של בורסת הניימקס, החוזים העתידיים על הזהב למסירה בפברואר נסחרו במחיר של 1783.20 דולר לאונקיה בשעת הכתיבה,...

הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיותמכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

דיונים בנושא חוזים עתידיים על כסף

כתבו דעתכם על חוזים עתידיים על Silver RTS
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
שלומי כהן
שלומי כהן 23.11.2021 17:54
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לקחתי עכשיו 100 אונקיה
David Malul
David Malul 23.11.2021 14:52
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
למה הכסף והזהב יורדים ?האם לקנות?
אירינה אדרי
אירינה אדרי 02.11.2021 19:28
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
היי חברים יש קבוצה מאוד נחמדה בואצפ עם תותחים מזמינה אתכם להשאיר מספר להצטרף לקבל דעות ולתרום..הקבוצה עוסקת בעיקר בסחורות אנרגיה ומתכות..
דודו מכלוף
דודו מכלוף 02.11.2021 19:28
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
דודו מכלוף
דודו מכלוף 02.11.2021 19:28
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
0-5-2-2-2-5-5-8-2-5 תודה
גיא ציוני
גיא ציוני 16.09.2021 20:21
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ארנון לב
ארנון 11.08.2021 17:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לאן הולך הכסף?
David Malul
David Malul 09.08.2021 7:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
האם מומלץ לקנות סילבר וזהב היום
מוטי לוי
מוטי לוי 09.08.2021 7:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Tai Sharki
Tai Sharki 29.07.2021 17:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מי שרוצה סילבר פיזי שישאר פרטים
שלומי כהן
שלומי כהן 29.07.2021 17:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מה אתה מוכר ?
Tai Sharki
Tai Sharki 29.07.2021 17:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Najib Mahmied
Najib Mahmied 04.07.2021 8:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
איפה ניתן לקנות קילו של כסף בארץ ?
שלומי כהן
שלומי כהן 04.07.2021 8:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שלח מייל , זה בא בטיפות שתדע אונקיות עולה יותר
חלי בק
חלי בק 04.07.2021 8:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש לי כמה מטילים של קילו כסף.. תשאיר טלפון ואתקשר
שלומי כהן
שלומי כהן 10.06.2021 5:11
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש מטבעות כסף בחברה למדליות אפשר לקנות קצת שיהיה 150 שקל אונקיה כולל מע"מ גם דבר יפה בד"כ
Rubert Marcel
Rubert Marcel 22.05.2021 21:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Guy who predicted 1890 on Gold and 2880 on Silver this week has come out with his next week's forecast...watch and follow ..most reliable...search on Y o u T u b e his video string as follows :::: "YwaAm4vcgqY"
אבי יוסף
אבי יוסף 01.05.2021 11:46
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
sina Ez
sina Ez 17.02.2021 18:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הזהב והכסף נפרדו? בימים של זהב 1775 הכסף היה יורד ל22
ראובן קותילוב
ראובן קותילוב 17.02.2021 18:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כן ממש נכון,
אס אלי
אס אלי 13.02.2021 8:46
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הכסף והזהב בקונסולידציה כבר חצי שנה. מחממים מנועים לקראת המראה. האנפלציה בפתח והסחורות במתח
Sicario Si
Sicario Si 13.02.2021 8:46
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אז תחשוב כמה מקום למטה לירידות יש באגח ארהב....
Sicario Si
Sicario Si 09.02.2021 5:01
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני שם לב להרבה שמתרגשים פה מתנודות חדות וחושבים במגמות מתהפכות. המגמה היא עליה עם בסטייל תקן גבוהה. תבחנט את שוק האופציות בCME על הכסף, הסטיות תקן פשוט עלו בחדות ובצדק. תנודה של נכס הבסיס בחדות היא הכרחית כדי להצדיק את מחירי האופציות ולהיפך. מעבר לכך אנחנו נמצאים בראלי כללי שהחל כבר בשוק הסחורות והאינפלציה שתלך ותגבר, וזו הסיבה שאנחנו רואים שוק אגח יחסית חלש, עם סטיות תקן גם כן שעולות למרות שהוודאות שם קיימת כביכול והצד הקונה (הפד) עדיין נמצא במגרש.המניות כבר מתומחרות אינפלציה גבוהה (שחיקת חוב החברות) ורוב העליות במניות זה נטו ציפיות אינפלציוניות.קחו בחשבון לכן, שהמגזר העסקי בארהב כרגע עם אינטרס עצום בשחיקה של הדולר ואינפלציה. והחברה האלה מקבלים בדרך כלל את מה שהם רוצים
הצג תגובות קודמות (1)
kobi tal
kobi tal 09.02.2021 5:01
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לדעתך אז הכסף אמור לעלות מימה שאני מבין?
Kfir Levi
Kfir Levi 09.02.2021 5:01
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מענין מה שרשמת אומנם עשיתי שורט ב 30 דולר לכסף ב zsl ליום אחד שהניב לי 16 אחוז רווח אבל ממה שאני רואה שאתה רושם חושב שאתה צודק כסף במחיר של 33 דולר או גג 35 זה יכול להיות נהדר לקראת פוזצית שורט חזקה ..רק נא לקחת בחשבון במידה של צלילה במניות או התחלת ריבית שתפיל את השווקים או הקורונה ..אזי גם הזהב ירד וגם הכסף . כי ניפוח פרמידת סנופי והדאו זה מטורף הפד הזרים מליארדים למניעת מפולת ...
sina Ez
sina Ez 09.02.2021 5:01
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תודה על השיתוף אחי.אלוף. אשמח ללמוד ממך עוד. סוף סוף אדם רציני בכל הפורומים האלה
sina Ez
sina Ez 09.02.2021 5:01
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Sicario Si
Sicario Si 09.02.2021 5:01
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תודה Sina Ez מעריך מאוד!כפיר אתה צודק ב100% רק שים לב אתה מתכוון לעליית ריביות ריאלית, במקרה של עליית ריביות נומינלית בלבד, כלומר אינפלציה מדווחת שעולה, אנחנו נראה ירידות בשוק החוב יחד עם עליה בזהב כסף ובמניות. ולגבי שוק המניות, הוא מתמחר בפנים אינפלציה גבוהה שצריכה להגיע כך שאם הוא נופל זה אומר שגם האינפלציה נופלת וכך גם הזהב והכסף צודק לגמרי הם מאוד ביחד עכשיו.אם השוק לא מספיק מפוקס על זה, אס אולי נצליח לראות משהו מהדברים קורה לפני האחרים וזה ייתן לנו סנונית לפעול איתה. שים לב גם לשער היואן יש לו השפעה מכרעת על הרבה מאוד שמתרחש בעולם והוא לדעתי הסנונית הכי מעניינת כרגע
עמיחי כהן
עמיחי_כהן 04.02.2021 12:23
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני בשורט על הזהב ו-הכסף... ממתק!
Sicario Si
Sicario Si 04.02.2021 12:23
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שים לב עמיחי ירידות בשוק הסחורות כרגע הם אך ורק תיקונים תחשב נכון מתי אתה גם יוצא
Moshe shlezinger
Moshe shlezinger 03.02.2021 16:24
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חברים הפער בין הזהב לכסף גדול פ60 זה ילך ויצטמצם כאשר הכסך ייעלה
Yonatehn Passeh
Yonatehn Passeh 03.02.2021 16:24
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שהכסף ינחת חזרה על התחת שלן
Valdito Bregant
Valdito Bregant 03.02.2021 2:22
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שימו לב, הם הולכים להפתיע שוב למעלה. היזהרו משורט!
Eliko Marciano
Eliko Marciano 03.02.2021 2:22
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נמכר אתמול
Eliko Marciano
Eliko Marciano 02.02.2021 16:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יאללללללללה לשבור שער 27 כלפי מטה תודה
עמיחי כהן
עמיחי_כהן 02.02.2021 8:43
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עשו פירמידה על הכסף גנבים, מזל שלקחתי שורטים, ידעתי שזו הרצה
עמיחי כהן
עמיחי_כהן 01.02.2021 23:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אוכלים תחת פה השורטיסטים בכסף, בולו בולו פקה פקה
Eliko Marciano
Eliko Marciano 01.02.2021 23:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אתה גם פה יפה ומי שלקח בגבוה שורט על הכסף כרגע בפלוס
Kfir Levi
Kfir Levi 01.02.2021 23:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יאפ מחיר נורמלי זה 24עד 27 גג...צפי להמשך ירידה בכסף ....רק סבלנות ..במחסנים של אנגליה רק שם יש 49 מליארד כסף silver זה שוק שקשה להזיז ותראה את מחזור zsl אתמול לעומת ימים קודמים אני בפוזציה חזקה מאוד שם מרמות של 5 דולר 4.83... ובלי קשר vix על 29 מדד הפחד בקרוב המשך ירידות גם הנפט וגם הכסף והזהב ירדו וגם המניות המנופחות כמו טסלה ואחרות ...צפי לתיקונים כלפי מטה ...
Kfir Levi
Kfir Levi 01.02.2021 23:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כמובן במידה של תיקון חד למטה במגזרים רבים גם הכסף יכול לרדת ל 23 ומטה לכוון 17 ....
Sicario Si
Sicario Si 01.02.2021 23:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כפיר המצפן הכי טוב שלך כרגע זה השער דולר ליואן. והוא מנבא קפיצה חדה בכסף. יכול להיות גם 3000 מיליארד במחסנים של בריטניה אבל השאלה אם הם עומדים בשוק למכור? והתשובה היא חד משמעית לא כי לא היו פקודות מכירה עומדות בשוק כפי שראינו בריצה ל30. כלומר עד נתוני האינפלציה הבאים המחיר של מי שמוכר באמת בדוק, הוא 30
Sicario Si
Sicario Si 01.02.2021 23:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כמה מתוך הסחורה גם הולכת לתעשייה ולא חוזרת? להוציא חזרה כסף מהאפליקציות הרפואיות והטכנולוגיות שמשתמשים בו זה בכיוון 1000 דולר לאונקיה כך שלמעשה עד כמעט לנצח, אי אפשר להחזיר את הכסף שהולך לתעשייה חזרה לשוק
Kfir Levi
Kfir Levi 01.02.2021 14:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש הסבר רציונלי לכסף מלבד הרצה מטורפת שאני אבין רק .....
sina Ez
sina Ez 01.02.2021 14:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Kfir Levi
Kfir Levi 01.02.2021 14:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זמן מוקצב בלבד שורט על הכסף צו השעה
ליאור דרור
ליאור דרור 01.02.2021 14:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ממש לא שורט ... לא עוצרים סוסים דוהרים
Kfir Levi
Kfir Levi 01.02.2021 14:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
...יש לך הרבה מה ללמוד עדין ...יורד בשבועים ל 24 ..25 ....בדוק במחיר הזה הרי נוצר שורט ענק של קרנות ובתי השקעות זה שכמה רובין הודים הקפיצו אותו לא אומר כלום בסוחרות ..זה לא מניה של שורט סקוויז ....והזהב גם לא זז מחר כבר יורד הכסף ואני בשורמט מרמות של 12 אחוז למעלה ...קצת צניעות לא תזיק ..גם ככה אינפלציה ענקית
Sicario Si
Sicario Si 01.02.2021 14:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כפיר חפש הודעות שלי מהעבר הלא רחוק, אולי ישפוך קצת אור.הסילבר הולך על שיא כל הזמנים
Yo Tro
YoYo63 01.02.2021 9:11
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זהירות! הכסף הפך לספקלוציה וכלי משחק בידי כרישי השוק
Nina Avenid
Nina Avenid 01.02.2021 8:22
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/l6novm/the_real_dd_on_slv_the_worlds_biggest_short/?utm_source=share&utm_medium=mweb
Nina Avenid
Nina Avenid 01.02.2021 8:17
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Yo Tro
YoYo63 01.02.2021 8:17
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שזה אומר?..,
נורי נוריאל זאריפי
נורי נוריאל זאריפי 01.02.2021 8:17
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
החברים שעושים מהפך בוול סטריט
Nina Avenid
Nina Avenid 01.02.2021 8:17
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Yo Tro  https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/l6novm/the_real_dd_on_slv_the_worlds_biggest_short/
ram gov
ram gov 01.02.2021 7:57
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Kitco news silver squeeze happening now הכסף טס 7% שווה צפייה
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
תניית פטור: פיוז'ן מדיה (Fusion Media) מבקשת ליידע שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק, או ניתן בזמן אמת. מחירי המט“ח, המטבעות הקריפטוגרפיים, המניות, המדדים והחוזים העתידיים אינם מסופקים ע"י הבורסות אלא ע"י עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל; המשמעות היא שהמחירים מספקים אינדיקציה אך לא מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה לפיכך לא תישא באחריות להפסדים בגין מסחר שיתכן ויגרמו כתוצאה משימוש בנתונים אלו.
פיוז'ן מדיה, לרבות כל המעורב עם פיוז‘ן מדיה, לא תקבל כל אחריות בגין אובדן או נזק כתוצאה מהסתמכות על המידע הניתן באתר, לרבות נתונים, ציטוטים, תרשימים ואיתותי מכירה/קנייה. נא היו ערים בצורה מלאה לסיכונים ולעלויות הכרוכים במסחר בשווקים הפיננסיים – נתיב המהווה את אחד מאופני ההשקעה המסוכנים ביותר.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל