מבזקי חדשות
Investing Pro 0
גרסה נטולת פרסומות. שדרגו את החוויה ב-Investing.com. חיסכו עד 40% פרטים נוספים
סגירה

(WIMI) WiMi הולוגרם קלאוד

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

עקוב אחר הדוחות הכספיים של WiMi הולוגרם קלאוד

אופן יידוע

סטטוס

הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות הוסף לתיק האישי
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק ההחזקות שלכם
 
1.910 0.000    0.00%
05/08 - סגור. מטבע USD ( הצהרת אחריות )
מסחר מוקדם
1.900
-0.010
-0.524%
12:20:59 - מידע בזמן אמת
סוג:  ני"ע
  • מחזור ע.נ: 360,518
  • היצע/ביקוש: 1.860 / 1.910
  • טווח יומי: 1.860 - 1.930
WiMi הולוגרם קלאוד 1.910 0.000 0.00%
מדדי המניות בארצות הברית עלו בנעילת המסחר; מדד דאו ג'ונס הוסיף 0.43%
מדדי המניות בארצות הברית עלו בנעילת המסחר; מדד דאו ג'ונס הוסיף 0.43% מאת Investing.com - 28.07.2020

Investing.com – המניות בארצות הברית סגרו בעליות בתום המסחר של יום שני, כאשר עליות שערים נרשמו בענפי הטכנולוגיה, החומרים הבסיסיים ומוצרי הצריכה, ומשכו את המדדים למעלה. בנעילת המסחר בניו יורק מדד דאו...

מדדי המניות בארצות הברית עלו בנעילת המסחר; מדד דאו ג'ונס הוסיף 2.13%
מדדי המניות בארצות הברית עלו בנעילת המסחר; מדד דאו ג'ונס הוסיף 2.13% מאת Investing.com - 15.07.2020

Investing.com – המניות בארצות הברית סגרו בעליות בתום המסחר של יום שלישי, כאשר עליות שערים נרשמו בענפי הנפט והגז, החומרים הבסיסיים והתעשייה, ומשכו את המדדים למעלה. בנעילת המסחר בניו יורק מדד דאו ג'ונס...

מדדי המניות בארצות הברית נסחרו במגמה מעורבת בנעילת המסחר; מדד דאו ג'ונס הוסיף 0.04%
מדדי המניות בארצות הברית נסחרו במגמה מעורבת בנעילת המסחר; מדד דאו ג'ונס הוסיף 0.04% מאת Investing.com - 14.07.2020

Investing.com – המניות בארצות הברית סגרו במגמה מעורבת בתום המסחר של יום שני, כאשר עליות שערים נרשמו בענפי טיפולי הבריאות, השירותים הציבוריים והחומרים הבסיסיים, ומשכו את המדדים למעלה. מנגד, ירידות...

מדדי המניות בארצות הברית עלו בנעילת המסחר; מדד דאו ג'ונס הוסיף 1.44%
מדדי המניות בארצות הברית עלו בנעילת המסחר; מדד דאו ג'ונס הוסיף 1.44% מאת Investing.com - 11.07.2020 1

Investing.com – המניות בארצות הברית סגרו בעליות בתום המסחר של יום שישי, כאשר עליות שערים נרשמו בענפי הנפט והגז, מוצרי הצריכה והפיננסים, ומשכו את המדדים למעלה. בנעילת המסחר בניו יורק מדד דאו ג'ונס...

הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיות המכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

 

 

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

 

דיון על מניית WiMi הולוגרם קלאוד

כתבו דעתכם על WiMi הולוגרם קלאוד
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
אבי אטיאס
אבי אטיאס 24.06.2022 16:26
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
רגע לפני תחילת המסחר .ברור פתיחה ירוקה,,,ונמתין לסוף היום האם הסגירה מעל 2.3 תחזיק???בהצלחה למשקיעים ולסוחרים...!.
אבי אטיאס
אבי אטיאס 24.06.2022 16:26
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
התיקון מעלה ממשיך(=רישמי")...! =במידה ותישמור על התמיכה עד סוף הערב,,,=הפנים לכיוון 4.5-6.5...=תנודתיות במעלה הדרך מוטחת,,,:) בהצלחה לסוחרים ולמשקיעים...
אבי אטיאס
אבי אטיאס 24.06.2022 16:26
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שער סגירה סופ"ש 2.25  גבולי אבל עדיין התיקון מעלה קיים... שלב הבא חציה מעלה של השער 2.3....כשלאחריו הסוחרים צפויים לקחת רווח לפני הגאפים שישנם בשערים 2.77   ו 2.91....אני משקיע בהגדרה= יש לי סובלנות לתנודתיות המובטחת ולכן אני לא מוכר ..=בהצלחה לכולם לסוחרים ולמשקיעים שמאמינים בפוטנציאל של ווימי להכפלות  (=במיקרה שיפתיעו אותי ואראה שערים מתחת ל2 =מוכן לי כסף למסחר/ לטווחים קצרים) יום חמישי ניגמר החודש/ רבעון לאחריו רבעון 3 שלרוב אין לי ציפייה גדולה מימנו...כן יש לי ציפיה לQ4,,,אבל בהתאם למעקב כל סופש בוחן מצב ההשקעה שלי בהתאם... הצלחות לכולם
אבי אטיאס
אבי אטיאס 24.06.2022 16:26
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לא נתנו עד עכשיו מתחת ל2,,,,=עקב תחושת בטן טובה,רכשתי לבסוף לטווח קצר/מסחר מתחת ל2.20 ...בהצלחה למשקיעים ולסוחרים והמשך מומנטום מעלה...
אבי אטיאס
אבי אטיאס 24.06.2022 16:26
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נכון לכרגע (=כ50 דקות לסיום המסחר ) השער 2.20$
אבי אטיאס
אבי אטיאס 24.06.2022 16:26
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
1.81 אכזבה…!.לדעתי זמנית= חזקתי עוד למסחר בשערים מתחת ל1.9… לא ממליץ!!!.
Liron Jj
Liron Jj 23.06.2022 19:03
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מה קורה חברים? מישהו מהותיקים עוד כאן? צח?
Tzach Tz
Tzach Tz 23.06.2022 19:03
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אלי בן יצחק
אלי בן יצחק 31.05.2022 20:22
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
משהו יודע מתי הם מוציאים דוחות
Liron Jj
Liron Jj 26.05.2022 14:27
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ברור. ממתינים בסבלנות
אלי בן יצחק
אלי בן יצחק 23.05.2022 18:54
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
משהו עוד חי ונושם פה
אבי אטיאס
אבי אטיאס 05.05.2022 2:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
2.5 מנות נוספים הושלמו והגעתי לסכום ההשקעה שרציתי...כל עוד אני לא רואה שערים של פי 10-20 מעכשיו אני לא נוגע עד 2025...אין המלצה רק משתף כהרגליבהצלחה לכולם משקיעים/סוחרים...
אבי אטיאס
אבי אטיאס 05.05.2022 2:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תחושת בטן בלבד:ניראה לי שהיום ואתמול אלה ימי היפוך= 1.575 שיא השפל של ווימי לשנים הקרובות🙏ברגע זה כשעה לפני סגירת שבוע המסחר המניה ניסחרת בשער 1.83…!!!!!בהצלחה לכולם🙏🙋‍♂️
אבי אטיאס
אבי אטיאס 05.05.2022 2:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שבועיים מענינים לפנינו=תחושת בטן בלבד....שער סגירה שבועי קודם 1.89...=המשך מומנטום מעלה...דעתי בלבד.
אבי אטיאס
אבי אטיאס 05.05.2022 2:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שער סגירה שבועי 1.870=2 פיפס מתחת...כצפוי שבועיים מעניינים היו ולדעתי בשלב הבא יהיה תיקון עולה =טווח הזמן,,קצר!.
אבי אטיאס
אבי אטיאס 05.05.2022 2:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
טווח קצר= יצא לדרך,!!! ,,,שער סגירה יומי 2.08 =אישור רישמי נקבל כשניראה שערים מעל 2.3
אבי אטיאס
אבי אטיאס 05.05.2022 2:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
התפנו לי עוד כספים:..במידה ובסוף הערב (=שישי) המדדים ישארו ירוקים,,,וווימי עדיין מתחת לשער 2 אני מתכוון לחזק בשביל מסחר(=טווח קצר)בהצלחה לכולם משקיעים וסוחרים
Liron Jj
Liron Jj 27.04.2022 18:38
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הודעה מטורפתתת 🚀 עתיד ענק
אבי אטיאס
אבי אטיאס 22.04.2022 21:29
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לדעתי יגיע זמנה של ווימי בקרוב=צריכה את הזמן עד שהשוק יפנים את הפוטנציאל שאני אישית מאוד מאמין שיצליח...הסיניות בכללות מתבססות בשלב הנוכחי על תחתיות שיהיו נבקרוב היטוריות ואנשים יתגעגעו למחירים של עכשיו...!!!(נישארו לי עוד 2.5 מנות מוכנות לרכישה אם הם ירצו ויורידו למתחת ל2 )בהצלחה למשקיעים הסובלניים....יקח כמה שירצו אבל זה יעלה בהכפלות מעלה מעלה...=דיעה אישית לא המלצה...
אבי אטיאס
אבי אטיאס 22.04.2022 21:29
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
סיימתי לאסוף...בהצלחה למשקיעים ולסוחרים...לטווח הקצר אין לי מושג מה ירצו= מעלה או עוד למטה...היה לי נוח לאסוף על פני התקופה של החודשים האחרונים ןמרגיש ביטחון לכספי..=אין המלצה
Liron Jj
Liron Jj 21.04.2022 17:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אלישע למה יורדת אחרי הודעה כזו?
Liron Jj
Liron Jj 21.04.2022 16:32
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
HONG KONG, 21 באפריל, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - האקדמיה להולוגרמה של WIMI, שעובדת בשיתוף עם המרכז החדשנות למדע ההולוגרפי, כתבה מאמר טכני חדש המתאר את חקר היישום של מציאות מדומה בהורשה והגנה על תרבות בלתי מוחשית מוֹרֶשֶׁת. להלן מאמר זה: לאחר זמן רב של התפתחות, הציוויליזציה האנושית ייצרה גבישים תרבותיים ואמנותיים מעולים רבים, כגון מבנים, שרידים תרבותיים, קליגרפיה וציור. ובמורשת התרבותית האנושית היקרה הזו, יש טיפוס שללא ישות או פיזית מוצקה לאורך זמן, הוא מעין מורשת תרבותית חיה מוכוונת אנשים, הוא מדגיש את הכישורים הממוקדים באנשים, הניסיון, הרוח, המאפיין שלו הוא הריאולוגיה החיה, להדגיש את תכונות החומר, דגש רב יותר על איכות הצורה החומרית. זה נקרא מורשת תרבותית לא מוחשית. על פי הגדרת אמנת אונסק"ו להגנה על מורשת תרבותית בלתי מוחשית: "מורשת תרבותית בלתי מוחשית" מתייחסת לקבוצות הקהילה, לפעמים יחידים כחלק מהמורשת התרבותית של פרקטיקות חברתיות שונות, מושגי ביטוי, ביטוי, ידע, מיומנויות וכלים קשורים. , חפצים, מלאכת יד ומקומות תרבות. מורשת תרבותית בלתי מוחשית זו, העוברת בירושה מדור לדור, נוצרת מחד
אלישע כהן
אלישע כהן 21.04.2022 16:32
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ישלנו נסיון לא טוב עם הודעות של WIMI אחרי כמעט כל הודעה ישנה ירידה דרסטית תגלול ותבדוק  בהצלחה איש יקר
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל