מבזקי חדשות
סגירה
Investing Pro 0
קבלו תובנות מעשיות עם +InvestingPro הירשמו כאן

(1166693) סייברוואן

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

אופן יידוע

סטטוס

הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות הוסף לתיק האישי
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק ההחזקות שלכם
 
161.80 -4.50    -2.71%
17:24:02 - סגור. מטבע ILS ( הצהרת אחריות )
סוג:  ני"ע
שוק:  ישראל
ISIN:  IL0011666935 
סימול:  SVRE
  • מחזור ע.נ: 164,036
  • היצע/ביקוש: 160.00 / 161.00
  • טווח יומי: 157.20 - 171.90
סייברוואן 161.80 -4.50 -2.71%
יצירת התראה
הוסף לתיק האישי
הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות  
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק ההחזקות שלכם
 
יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

אופן יידוע

סטטוס

 מדדשער אחרוןגבוהנמוךשינוי% שינוישעה
 ת"א צמיחה1,670.911,679.951,670.49-2.16-0.13%17:30:45 
  תא גלובל בלוטק410.39414.79409.24-2.49-0.60%17:30:45 
 תא תקשורת וטכנולוגיות מידע1,477.541,482.591,463.97+2.93+0.20%17:24:04 
 ת"א-AllShare1,908.591,926.401,905.14-9.20-0.48%17:30:45 
 ת"א טכנולוגיה1,060.471,070.681,056.27-4.94-0.46%17:30:45 
  תא טק עילית653.98660.38651.29-3.51-0.53%17:30:45 
הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיות המכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

 

 

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

 

דיון על מניית סייברוואן

כתבו דעתכם על סייברוואן
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
דני דין
דני דין 24.06.2022 8:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני יודע מה חושבים עליה פה. אבל בכל זאת השווי שלה נמוך נראה שהיא כבר לא יכולה לרדת. אולי כדאי לקנות?
רמי צבאג
רמי צבאג 24.06.2022 8:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני לא ממליץ לקנות ולא ממליץ למכור. הנייר היה ב2700 היום 168 יש מזומן בקופה מעל 50 מיליון שקלים כי ביצעו הנפקה בנסדק היום אין הערת עסק חי כי יש מזומנים . החברה נסחרת ב35 מיליון שקלים בבורסה בערך כלומר 0.7 לעומת הון עצמי . רוב חברות הצמיחה חטפו מכות בשנה האחרונה וכמובן סייברוואן חטפה ירידות חדות ביותר .
Roei Indik
Roei Indik 18.06.2022 22:16
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
דני נוימן, כמו שרשמו לך כאן- לך תהמר בווינר (אם נישאר עוד כסף אחרי הארגזים שהפסדת כאן במניה).אבל בעוד כמה שבועות/חודשים כשהמניה תגיע לחלל, אני מניח שלט נשמע ממך כאן. וזה בדרך לקרות. ואין כאן שום המלצה ושכל אחד יעשה מה שהוא חושב
dani noiman
dani noiman 18.06.2022 22:16
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אתה שתול אה
יוחאי מנדל
יוחאי מנדל 18.06.2022 22:16
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אתה מעז עוד לדבר אחרי קריסה של 90%? איזה בדיחה
יובל המבולבל
יובל המבולבל 16.06.2022 19:11
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נו הגיע כבר 1.5$ ?
dani noiman
dani noiman 16.06.2022 17:33
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אמרתי עד סופש תסגור 150 , רועי נא להצדיע :)
רמי צבאג
רמי צבאג 16.06.2022 17:33
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חחחח למה להצדיע ? כל השוק התרסק השבוע וגם אתה הפסדת היכן שלא תהיה . אפילו אם אין לך מניה אחת אפילו אז הפסדת בפנסיה בקהל ובקופות הגמל . זה לא וינר כאן שמהמרים על שערים ???????. צריך להסתכל עוד שנה קדימה לא מעניין מה שאתה כותב על אף נייר .
roy adler
roy adler 16.06.2022 13:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
רואי /איליאל תסביר לי בבקשה מה אתה רואה במנייה שאני לא רואה, כי אני משער 700 רציתי להיכנס ותראה איפה היא היום...
roy adler
roy adler 16.06.2022 13:41
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מנייה מאוד יציבה???
roy adler
roy adler 16.06.2022 13:40
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תגובה של אליאב נאורי , ככל הנראה על הנייר מופסד ארגז.16.03.2022 11:05נכנסתי לפני שבועיים, וחייב לומר שזו המנייה שקצב הדירדור שלה הוא מהגבוהים שנתקלתי אי פעם. אם תיכנס לארהב, היא תעלה בצורה דרמטית בהתחלה. המוצר בהחלט יכול לתת פתרון לבעיה שסובלים ממנה ציי רכב בכל העולם. אבל, כבר יש תחליפים ולאחר אותה עלייה דרמטית היא תהפוך לגן עדן של שורטיסיטים עד יומה האחרון. נשאר בפנים למרות ההפסד, ולא ממליץ על כלום
Eliav Noori
Eliav Noori 16.06.2022 13:40
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
למה רק ארגז? מכולות... מה לעשות!? יש השקעות מוצלחות יותר ויש פחות. זו פחות. אני לא יוצא כי כבר אין מה להפסיד תרתי משמע. נזכה באמצעותה מס על רווחים אחרים. .. וכן, היא מאוד יציבה ומתמידה מטה מטה מטה...
Eliav Noori
Eliav Noori 15.06.2022 22:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מניה מאוד יציבה. גם כשכל המניות בארה"ב מתקנות, היא בשלה, ולא רואה קרקעית
Roei Indik
Roei Indik 15.06.2022 22:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הבורסה בארהב נסגרת בשעה 23:00.כנס שוב
Dani Rachmani
Dani Rachmani 15.06.2022 17:31
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
היה מישהו חכם שאמר פעם, מניות קונים כשיש דם ברחובות. נראה לי שזה הזמן.
dani noiman
dani noiman 15.06.2022 13:13
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
היוום היא עולה 0.31 אחוז חחחח ימות המשיח
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
האפליקציות שלנו
הורדהApp store
Investing.com