מבזקי חדשות
0
גרסה נטולת פרסומות. הירשמו עכשיו כדי לעקוב אחר השווקים וליהנות מגלישה מהירה וללא הסחות דעת. פרטים נוספים
סגירה

(NCLH) נורווג'יאן קרוז ליין

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

עקוב אחר פרסומי הדוחות של נורווג'יאן קרוז ליין

אופן יידוע

סטטוס

הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות הוסף לתיק האישי
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק האחזקות שלכם
 
25.38 -1.04    -3.94%
15/01 - סגור. מטבע USD ( הצהרת אחריות )
טרום פתיחה
25.90
+0.52
+2.05%
16:26:15 - מידע בזמן אמת
סוג:  ני"ע
ISIN:  BMG667211046 
CUSIP:  G66721104
  • מחזור ע.נ: 15,861,550
  • היצע/ביקוש: 25.87 / 25.91
  • טווח יומי: 25.30 - 26.97
נורווג'יאן קרוז ליין 25.38 -1.04 -3.94%
הכנסו / הרשמו חינם עכשיו על מנת לשמור את הגדרות הגרפים שלכם.
בכדי לצאת ממסך מלא ESC לחץ על
הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים, תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים ואחד את השני. אם זאת, בכדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא זכרו את הנקודות הבאות:

  • העשירו את השיחה
  • הישארו בנושא. פרסמו חומרים רלוונטים לנושא המדובר.
  •  שמרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות הפוכות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ודיפלומטי.
  •  שמרו על סגנון כתיבה סטנדרטי. אנא שמרו על פיסוק.
  • הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות, דואר זבל וקישורים בתגובות .
  • המנעו מניבולי פה, קללות, והתקפות אישיות מכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.
  • רק הערות בעברית מותרות.

מפיצי דואר זבל או עושי שימוש לרעה בתגובות ימחקו מן האתר ותמנע מהם ההרשמה באתר לפי שיקול דעת של Investing.com.

דיון על מניית נורווג'יאן קרוז ליין

כתבו דעתכם על נורווג'יאן קרוז ליין
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
ron ziv
ron ziv 14.01.2021 17:57
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש סיבה מיוחדת למה שקורה פה?
הצג תגובות קודמות (1)
ron ziv
ron ziv 14.01.2021 17:57
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Amir Margalit  היי אמיר, בהחלט הייתי רוצה להאמין שזו הסיבה לעלייה אגרסיבית כזו. אני מושקע עד הצוואר במניה הזו ובהחלט מקווה לעליות כאלה כל יום. אבל זה פשוט לא מסתדר, לא נראה שיהיו הפלגות בקרוב, הם לא כל כך מצליחים לחסן את האנשים (בניגוד למה שקורה אצלנו). אני יודע שהשוק מסתכל קדימה 3 חודשים אבל עדיין.... מקווה שמחר לא נשלם את המחיר של העליה המטורפת הזו.
ron ziv
ron ziv 14.01.2021 17:57
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Amir Margalit  כמו כן, מה לדעתך המחיר הריאלי של המניה לאחר התחלת ההפלגות בהתחשב בדילול ובחובות? בטוח שזה לא יחזור למחיר לפני הקורונה. עד לאן אתה מאמין שזה יטפס בשנה הקרובה בהנחה שלקראת אמצע השנה תחזורנה ההפלגות.
roee fischer
roee fischer 14.01.2021 17:57
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לפי התחזיות היא אמורה לתקן לסביבות 35-40 אני מאמין שהיא תגיע קצת יותר.. נקווה לטוב🙌🏼
Amir Margalit
Amir Margalit 14.01.2021 17:57
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ראשית, כבר ראינו בעבר שלהכרזות על חבילת סיוע יש השפעה גדולה על מחירי המניות בסקטור, זה נובע בעיקרו מצמצום שריפת המזומנים היומית - מענקים לחברות משמרות עובדים, סבסוד חלת, מענקי סיוע לסקטורים שנפגעו בצורה קשה - ראו דוגמאת אמריקן איירליינס. היום אני יכול להוסיף לעליות של אתמול את קצב החיסונים הגובר בארהב (11 מיליון נכון לרגע זה), ואני חושב שגם סנטימט חיובי בעקבות חילופי המשטר הקרובים ובאים. בנוגע למחיר ריאלי, אמרתי כבר בעבר שאני מכוון למקדם 70%-75% מהדיא בטווח זמן של עד יוני-יולי 2022. הקפיצות הגדולות יגיעו איפשהו בטווח הזה עם החזרה ההולכת והגוברת לתיירות בינלאומית. לאחר מכן נראה צמיחה איטית של החברות כל זמן שהתעשייה תמשיך להתקיים בצורה רווחית צומחת.
Amir Margalit
Amir Margalit 14.01.2021 17:57
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני אציין גם שזה צפי ריאלי שלי לפי מצב הדברים כמו שהוא עכשיו, ומנקודת מבט מאקרו כלכלית - לאן הולך העולם ובאיזה קצב. אין לי איך לפקטר סרבנות חיסונים, כמו שאנחנו רואים באירופה עכשיו, שנים חדשים של הנגיף, או מצד שני חיובי קפיצות חדות ברגע שיהיו מעט הפלגות כי אנחנו חיים בתקופה של שוק מונע פומו. בקיצור, העצה שלי לשלב זה היא סבלנות. גם 50% בשנה וחצי זאת תשואה יפה מאוד שזמנים נורמאליים יהיה קשה מאוד להשיג
Niv Alon
Niv Alon 14.01.2021 17:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
סבלנות משתלמת
Amir Margalit
Amir Margalit 14.01.2021 17:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ron ziv
ron ziv 14.01.2021 17:15
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
למישהו יש מושג מה קרה שיש פתיחה כזו?
ron ziv
ron ziv 13.01.2021 16:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אמיר, מחשבותיך בנושא: כבר כמעט שנה ללא הכנסות ולא יהיו הפלגות לפחות עד סוף אפריל. כל חודש עולה להם חבילות של כסף להשאיר את המנגנון פעיל. האם אתה לא חושב שהם מתחילים להיות בסוג של סכנה? האם יש מצב של פשיטת רגל לדעתך? האם אתה רואה אופציה של דילול?
Amir Margalit
Amir Margalit 13.01.2021 16:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
היי רון, לדעתי הסכנה של פשיטת רגל תמיד הייתה החרב מעל ראשינו בחברות האלה, וצריך כל הזמן לנסות לתמחר את גודל הסיכון. דיברנו לא פעם על הסיכונים הכרוכים בסקטור, וכמובן שהנושא הבולט הוא הבעיה התזרימית מחוסר פעילות. בשלב זה של המשחק, אני חושש שיש סיכוי סביר, שנראה עוד דחייה במועדי השיט. קצב התחלואה בעולם עולה, ונראה שיש כשל של ממש בחלוקה מסודרת של חיסונים במעצמות העולם המערבי. חוסר הוודאות הזה בא לידי ביטוי יופי בסקטור - כמעט חוסר תנועה כבר חודש בערך. אז מה הסיכוי לפשיטת רגל? מבדיקות שביצעו מספר גופים, ודנו בהן כאן בעבר, יש לחברה בערך 16 חודשים של רזרבה בקופה. זה נתון מעודד. נורוויגיאן ביצעה בשנה שעברה דילול מניות, לקחה הלוואות, ומחזרה אשראי בריבית נמוכה יותר, לא סתם יש רזרבות בקופה. אני לא מאמין שנראה עוד לקיחת אשראי בקרוב. בעניין דילול, זה פתרון נח וזול לגיוס הון, והוא דווקא כן הגיוני אחרי שנראה עליית שערים. לשלב זה אני ממשיך לדבוק בסבלנות שלי, למזלי נכנסתי בשער נמוך ויש לי כרית אוויר אם משהו דרסטי יקרה.
Amir Margalit
Amir Margalit 13.01.2021 16:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אזהרת מסע! אם אדם אחר קורא את התגובה הזאת ומחליט לפעול על פיה, הוא עושה זאת על פי שיקול דעתו בלבד. אמרתי, ואמשיל להגיד תמיד, יש לבצע את המחקר ואת הערכת הסיכונים בעצמכם! הצלחות!
Niv Alon
Niv Alon 13.01.2021 16:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מסכים עם כל מילה
Niv Alon
Niv Alon 08.01.2021 8:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
על פי ממצאים של ניסוי של חברת פייזר החיסון שלה יעיל גם מול המוטציה הדרום אפריקאית. שיהיה יום ירוק לכולם
Amir Margalit
Amir Margalit 07.01.2021 10:12
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אזה יום ירוק ויפה היה לנו אתמול בסקטור של התיירות, עד שטראמפ וחברים התחילו לעשות בלאגן. האמת, הייתה נקודה שממש ציפיתי מהמדדים להיחתך, אבל הופתעתי לראות ששמרו על גובה, על אף אירוע שהיה יכול להיגמר בתרחיש רע ומכוער בהרבה. ניראה ששלטון הדמוקרטים בבית ובסנאט כבר ודאי בשלב זה. ואפילו השוק כבר לא מתמחר את שגעונותיו של הג'יניג'י ברצינות. חושב שבשבועיים הקרובים אנחנו עוד עשויים לראות אירועים מסוג זה, אבל גם זה יעבור. אז סבלנות ואורך רוח, הטוב עוד לפנינו.
Amir Margalit
Amir Margalit 06.01.2021 13:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הנאסדק נשבר, הראסל תופח, והדאו והסנופי איפושהו באמצע. השוק כבר משדר שליטה של הדמוקרטים  בבית ובסנאט. אפילו לא מחכים לסיום ספירת הקולות. אם אכן יתברר שזאת תוצאות הבחירות היום, אז ברוכים הבאים למדיניות רווחה רחבה. מעולה לסקטור, פחות לדברים אחרים. אם רק היה לי את הזמן לפשפש בראסל ולחפש הזדמנויות, מרגיש כמו תקופה נפלאה לזה.
Niv Alon
Niv Alon 05.01.2021 23:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עוד יומיים מתפרסם תוצאות הניסוי של המוטציה הבריטית. אם יפרסמו שהחיסון תופס גם עליה אני חושב שתהיה עליה יפה בכל הסקטור
Niv Alon
Niv Alon 05.01.2021 23:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מסתמן: חיסוני הקורונה מגנים גם בפני המוטציה הדרום אפריקאית למרות החשש שחיסוני הקורונה אינם יעילים בפני המוטציות החדשות של הנגיף, חוקר שמילא תפקיד מרכזי בזיהוי גרסת הנגיף החדשה מעריך כי החיסונים מעניקים הגנה חיסונים נרחבת גם נגדן. לסברה זו מצטרפים גם משרד הבריאות הבריטי, ארגון הבריאות העולמי וה-CDC
אורי שיליאן
אורי שיליאן 04.01.2021 18:56
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הsp נופל ותמיד הקרוזים נופלים או עולות פי 3
Niv Alon
Niv Alon 04.01.2021 17:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש סיבה לקריסה?
Amir Margalit
Amir Margalit 04.01.2021 17:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לא היה לי זמן לכלום אתמול בעבודה, אז רק נכנסתי לרפרף על כותרות באתרי חדשות. כותרות רעות איפה שאתה לא מסתכל - מחיקת חברות מסין, הסינים מאיימים להגיב, בריטניה בסגר, לא מצליחים לחסן בארה"ב, טראמפ מאיים על נציגים ממשלתיים כדי שיזייפו בשבילו קולות. ניראה כמעט שאנחנו נכנסים ל2020 סבב ב'
Niv Alon
Niv Alon 04.01.2021 17:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מבחינתי זה הזדמנות לקנות עוד לדעתי בחודשים הקרובים תגיע הקפיצה לה אנו מחכים
Amir Margalit
Amir Margalit 04.01.2021 17:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Niv Alon  מסכים, קצת רעש וצלצולים אנחנו חווים כבר על בסיס דו-שבועי בכל הסקטור. מנערים וממשיכים. גם לדעתי תוך מספר חודשים כבר ניהיה בשערים של 15%-20% צפונה, ומי שיש לו הישבן ל12-18 חודשים יהנה גם מ50%-70% .
Niv Alon
Niv Alon 04.01.2021 17:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אמיר חייב להגיד לך שאתה מהאחדים פה שבאמת מדבר לעניין ולא מגחמות
Amir Margalit
Amir Margalit 04.01.2021 17:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
משתדל תודה. יש לי גחמות כמו כולם, אבל לשוק לא ממש אכפת מהן אז מתרכז בדברים אחרים ומחכה בסבלנות חח
Niv Alon
Niv Alon 03.01.2021 19:53
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מתי לדעתכם נראה את הפריצה של המניות של עולם התיירות?
Amir Margalit
Amir Margalit 03.01.2021 19:53
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לדעתי בשלב זה שני גורמים  - הראשון, נתונים טובים על קצב מחוסנים וירידה בכמות החולים והמתים ברמה העולמית יש עוד קושי עם זה, ארה"ב ממש אכזבו בעניין ההפצה של החיסונים, ועוד אחרי כל הנאומים שהצבא נתן על ההיערכות בנושא. הדבר השני, התחלה של תיירות בינלאומית במימדים סבירים, ללא ספק בעולם המערבי המפותח הרבה לפני שאר העולם. קצת קרוזים, קצת טיסות בין ארה"ב לאירופה, יחזיר את הסקטור למרכז העניינים.
ron ziv
ron ziv 31.12.2020 17:45
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אמיר, איך אתה רואה את הדחיה שהם גזרו על עצמם לסוף מרץ? לדעתי זה משדר חוזקה, הם יכולים להמשיך ללא הפלגות ובלבד שזה יהיה בטוח ללא תקלות בשיט עצמו כי אז זה יכול בהחלט להשפיע על ההמשך.
Amir Margalit
Amir Margalit 31.12.2020 17:45
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בגדול אני מסתכל על זה כעל מהלך טוב לחברה. הם בחרו חזרה בטוחה יותר לפעילות - מקדישים את הזמן, מכינים את הספינות והצוותים כמו שצריך. יש צוותים שצריכים תקופת הסרת חלודה, יש נהלים חדשים לקורונה שצריך ליישם.  הם על הדרך גם מנטרלים או לפחות מצמצמים מאוד סיכון לתרחיש של "ספינות הדבקה" כמו הסיוט שהיה לחופי יפן בתחילת כל הבלאגן הזה (מרגיש לפני שנים אה?). אז בטווח הקצר זה אמנם נראה רע, אבל אני מאמין שזה מהלך חכם לטווח הארוך.
Amir Margalit
Amir Margalit 31.12.2020 17:17
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זינוק במספר המקרים לצד שיא חדש של מתים ביום בארה"ב. צפיתי לתגובת חרדה בסקטור התיירות, אבל הנחתי שדוח התעסוקה החיובי ימעזר נזקים. ניראה שהשוק עדיין במצב רגיש לידיעות מסוג זה. מעניין לראות אם גם הפעם נראה בדיוק את אותה התגובה המוכרת של מכירות חזקות בפתיחה וצמצום לכיוון האפס במהלך היום. נו שוין, טווח ארוך...
Niv Alon
Niv Alon 31.12.2020 17:17
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מתי נגיע ליום בלי חולים מתי???
Amir Margalit
Amir Margalit 31.12.2020 17:17
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מניח שתמיד יהיו, פשוט פחות יעניין ברגע שהמספר יהיה נמוך דיו. אני עד לפני חודש הערכתי שנגיע לתקופה הזאת ביולי-אוגוסט, אבל באה"ב ממש מתעכבים בחלוקת החיסונים, וזה על אף תכנית חלוקה מסודרת ומערך הפצה שהיה ערוך כחודש מראש. מקווה שיפתיעו אותי לטובה, או שהישיבה שלי פשוט תתארך בחודשיים-שלושה.
Amir Margalit
Amir Margalit 30.12.2020 12:37
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שעת מחקר יומית בחסות Motely Fool. מספקים ריכוז נתונים על מצבה הנוכחי של החברה והענף בכלל. מאמינים שעל אף הרעה הנוכחית, הענף כולו נמצא בתמחור חסר ולנורוויגי'אן יש את הסיכוי הטוב ביותר לצאת ראשונה מהמשבר. https://www.fool.com/investing/2020/12/28/is-norwegian-cruise-line-a-buy/
אלישע כהן
אלישע כהן 30.12.2020 12:37
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ידידי המכובד תודה על הפרגון דללתי פה לטובת המעופפים מחכה שתרד עוד קצת כדי לחזור
Amir Margalit
Amir Margalit 30.12.2020 12:37
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אלישע כהן  אתה יש לך חוש תזמון של שעון שוויצרי משובח
ron ziv
ron ziv 30.12.2020 10:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חברת הקרוזים נורוויג’ן קרוז ליין הודיעה היום (ג’) על המשך השעיית ההפלגות עד ה-31 במרץ 2021 בעקבות השפעת מגפת הקורונה על מדינות ברחבי העולם
ron ziv
ron ziv 28.12.2020 11:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אמיר, קראת את הכתבה הזו? אתה חושב שתהיה לה השפעה?
ron ziv
ron ziv 28.12.2020 11:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
https://e24.no/naeringsliv/i/aPvbyL/smitteutbrudd-paa-color-line-naa-kanselleres-flere-avganger
Amir Margalit
Amir Margalit 28.12.2020 11:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קודם כל שאפו על זה שאתה מתעדכן דרך מדיה נורווגית, זה צעד קדימה אם לא כמה צעדים ממני. תרגמתי ועברתי על הכתבה ואז חיפשתי עוד קצת מידע באנגלית, אבל חוץ מאיזה בלוג צדדי לא מצאתי כלום - ניראה שהסיפור לא ממש מענין את התקשורת העולמית, לפחות בשלב זה. לא מאמין שתיהיה הפשעה, מדובר בחברת ספנות אחרת, והכיסוי התקשורתי מאוד מצומצם. אגב, מופתע שוב לגלות כמה חברות ספנות נורווגיות יש. זה ממש ייצוא עיקרי אצלם
Niv Alon
Niv Alon 28.12.2020 11:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אפשר תקציר מה מדובר בכתבה
Amir Margalit
Amir Margalit 28.12.2020 11:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Niv Alon  חברת קרוזים, על אחת הספינות שעליה יש כרגע 900 נוסעים, נמצא שמספר אנשי צוות חיוביים לקורונה למרות שבבדיקות לפני היציאה הם נמצאו שליליים לנגיף. החברה בחרה לבטל/לדחות את הההפלגות המתוכננות לשבוע הקרוב במספר ימים. הספינה המדוברת צפויה לעגון באוסלו בשעה 10 בבוקר שעון נורווגיה, מניח שהיא עגנה כבר.
Amir Margalit
Amir Margalit 28.12.2020 8:27
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כצפוי, טראמפ העביר את חבילת הסיוע כמו גדול. היא הייתה עוברת בכל מקרה, אז אולי הוא מקווה שההבעה הזאת של רצון טוב תעזור לו להגדיל את המענקים מ600$ ל2000$.  כרגע יש לו תמיכה מהדמוקרטים ודווקא הרפובליקנים עושים לו בעיות. 2020 לא מפסיקה להפתיע עד יומה האחרון.
Amir Margalit
Amir Margalit 28.12.2020 8:27
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
https://www.cnbc.com/2020/12/28/trump-signs-covid-relief-and-government-funding-bill-days-after-suggesting-hed-block-it.html
Niv Alon
Niv Alon 23.12.2020 22:40
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שירבו עלינו ימים כאלה
Miri Ben Atar
Miri Ben Atar 23.12.2020 16:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לדעתכם יש צפי עלייה היום?
הצג תגובות קודמות (1)
אלישע כהן
אלישע כהן 23.12.2020 16:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Amir Margalit  ידידי ומכובדי אני משער 7-10% מתומחרת יותר מידי למטה יחסית לתקופה
Amir Margalit
Amir Margalit 23.12.2020 16:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אלישע כהן   מקווה כמובן שאתה צודק. אבל לא הוגן, נכנס להתערבות אחרי הפתיחה חחחח
אלישע כהן
אלישע כהן 23.12.2020 16:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Amir Margalit  לא נביא אני וגם לא מתערב תמיד האמת באמצע
אורי שיליאן
אורי שיליאן 23.12.2020 16:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ניראה לי שיעלה 5.5 אחוז
Amir Margalit
Amir Margalit 23.12.2020 16:00
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ודאי אחי, התכוונתי לסתם התערובת חברית. הרי גם ככה עני לא מאמין שאפשר לחזות שערים יומיים עם התנודתיות היומית שחלה עלינו בתקופה זו. עם האמור, ברכות! נראה שניצחת חח
ron ziv
ron ziv 23.12.2020 10:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חושבים שיש משמעות להחלטה של טראמפ לגבי חבילת התמריצים על המניה?
Amir Margalit
Amir Margalit 23.12.2020 10:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בגדול, לא. טראמפ הוא פשוט תינוק מגודל ונרגז שלא יודע להפסיד, והוא עושה ועוד יעשה הרבה רעש עד שסוף סוף ייבעט מהבית הלבן בחודש הבא. הקונגרס העביר את חבילת הסיוע ברוב שמונע מהנשיא להטיל וטו, ובכל מקרה נראה שהשמועה על כך שהוא יטיל וטו על הצו היא בדיוק זה - שמועה בלבד. בקטן, יכול להיות שהוא יעשה מספיק רעש וצלצולים שיובילו לחבילת סיוע רחבה יותר. סכום הסיוע לאזרח בחבילה הנוכחית נקבע על 600$, אבל לטראמפ כמובן זה נראה כמו בדיחה והוא מתעקש על 2000$ לאדם. במהלך די מפתיע, גברת פלוסי - דוברת הבית מטעם המפלגה הדמוקרטית, ואחת מהאויבים פוליטיים הגדולים של טראמפ, לא רק מסכימה עם הסכום, אלא גם מכריזה שמבחינת הדמוקרטים הם יכולים להעביר את ההצעה הזאת תוך שבוע. אז אנחנו מחכים לתגובה רפובליקנית בנושא.
Amir Margalit
Amir Margalit 23.12.2020 10:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
https://www.cnbc.com/2020/12/22/trump-calls-covid-relief-bill-unsuitable-and-demands-congress-add-higher-stimulus-payments.html
Niv Alon
Niv Alon 23.12.2020 10:52
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לפי הידיעות החיסון של פייזר יעיל מפני המוטציה.
ron ziv
ron ziv 23.12.2020 10:52
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חיפשתי ידיעות על זה ולא מצאתי. איפה ראית? זה יכול להשפיע על מצב הרוח וכמובן על המניה.
Niv Alon
Niv Alon 23.12.2020 10:52
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חייב להודות שראיתי את זה באחת מתכניות הבוקר ככה שאין לי כתבה ממשית להביא חחחח
Amir Margalit
Amir Margalit 22.12.2020 21:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זה מהימים שאני מתרחק מהטלפון, פותח יום אחרי רואה מה נשמע. אולי מחר נקבל החלטה להתרחק לקצת יותר זמן. עוזר מאוד עם אורך הרוח חח
אלישע כהן
אלישע כהן 22.12.2020 21:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שלום לך אמיר היקר כנראה שטעיתי אתמול בתזמון בחלק של המימושים היום חיזקתי נורווגין מצפה לשינוי מגמה בשבוע הקרוב בהצלחה ידידי
אלישע כהן
אלישע כהן 22.12.2020 21:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מיועד לאמיר מרגלית כמו כן חיזקתי פלתר
Amir Margalit
Amir Margalit 22.12.2020 21:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אלישע כהן  בוקר טוב, אתמול הייתה בהחלט הזדמנותיפה להעמסה נוספת. אולי ימשיך לרדת היום, אבל עדיף לא לצאת חזיר ולפספס. אני בכל מקרה יושב לי כרגע בנחת ומחכה. החלטתי שאם לא תבוא פה ירידה קיצונית אני לא אחזק את הפוזיציה שלי במניה, או בכלל בסקטור. בערך 20% מהתיק שלי יושב כרגע על הסקטור של התעופה והקרוזים, נסתפק בזה בשלב זה. מפה והלאה זה מאמין שזה בעיקר המתנה למרחקים, אז אני ארכז מאמצים בלמצוא הזדמנויות חדשות ואני אקפוץ לבקר את המניה אחת לתקופה לראות מה נשמע.
אלישע כהן
אלישע כהן 22.12.2020 21:29
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Niv Alon
Niv Alon 22.12.2020 18:57
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עוד שנה מהיום אני מאמין שנראה את השער הזה ונצחק
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
תניית פטור: פיוז'ן מדיה (Fusion Media) מבקשת ליידע שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק, או ניתן בזמן אמת. מחירי המט“ח, המטבעות הקריפטוגרפיים, המניות, המדדים והחוזים העתידיים אינם מסופקים ע"י הבורסות אלא ע"י עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל; המשמעות היא שהמחירים מספקים אינדיקציה אך לא מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה לפיכך לא תישא באחריות להפסדים בגין מסחר שיתכן ויגרמו כתוצאה משימוש בנתונים אלו.
פיוז'ן מדיה, לרבות כל המעורב עם פיוז‘ן מדיה, לא תקבל כל אחריות בגין אובדן או נזק כתוצאה מהסתמכות על המידע הניתן באתר, לרבות נתונים, ציטוטים, תרשימים ואיתותי מכירה/קנייה. נא היו ערים בצורה מלאה לסיכונים ולעלויות הכרוכים במסחר בשווקים הפיננסיים – נתיב המהווה את אחד מאופני ההשקעה המסוכנים ביותר.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל