מבזקי חדשות
0
גרסה נטולת פרסומות. שדרגו את החוויה ב-Investing.com. חיסכו עד 40% פרטים נוספים
סגירה

(AHLAy) עליבאבא גרופ

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

אופן יידוע

סטטוס

הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות הוסף לתיק האישי
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק ההחזקות שלכם
 
126.3000 -1.7000    -1.33%
12:59:00 - מידע המוצג בעיכוב. מטבע EUR ( הצהרת אחריות )
סוג:  ני"ע
שוק:  גרמניה
ISIN:  US01609W1027 
WKN:  A117ME
  • מחזור ע.נ: 41,415
  • היצע/ביקוש: 126.2000 / 126.4000
  • טווח יומי: 126.1000 - 127.3000
עליבאבא 126.3000 -1.7000 -1.33%
הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיותמכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

דיון על מניית עליבאבא

כתבו דעתכם על Alibaba Group Holding Ltd DRC
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
Oren Agmon
Oren Agmon לפני 6 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כמשקיע ארוך טווח במניה משעשע לקרוא כאן על עוד "כוכב" חדש עם ניתוחי עומק... באמת... לא יעזור כלום במניה הזו . בטח לא ניתוחים כלכליים. עלבאבא ומניות דומות חוטפות בגלל מדיניות ממשל סינית. נקודה. לא קשור לכלכלה אלא למדיניות שאף אחד לא יודע מתי ואיך תסתיים. המיה קורסת ותמשיך להתרסק עד שהממשלה הסיני יחליט שדי. הכיוון להשתלט על המניות האלו במחיר זול ולשאוב מהן כספים. זה כל הסיפור.
david alone
david alone לפני שעה
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לפי דעתך המנייה תמשיך להתרסק? אבל ז גם פוגע בממשל הסיני, כי כאשר המנייה חזקה ויש רווחים הם מקבלים יותר מס רווחים מהחברה!מה החוכמה לרסק את החברות הסיניות הגדולות ולרסק את המס הכנסה הגדול והעשיר שנהנת ממנו ממשלת סין?ריסוק חברה עמו עליבאבא וחברות גדולות מאד זה אומר פשיטת רגל לכלכלת סין.נא תגובתך
david alone
david alone לפני שעה
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לפי דעתך המנייה תמשיך להתרסק? אבל זה גם פוגע בממשל הסיני, כי כאשר המנייה חזקה ויש רווחים הם מקבלים יותר מס רווחים מהחברה!מה החוכמה לרסק את החברות הסיניות הגדולות ולרסק את המס הכנסה הגדול והעשיר שנהנת ממנו ממשלת סין?ריסוק חברה כמו עליבאבא וחברות גדולות מאד זה אומר פשיטת רגל לכלכלת סין.נא תגובתך
חיים עמר
חיים עמר לפני 55 דקות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
רוב השוק בטרום נפתח בירידה אז עליבאבא לא מחוסנת כמו כל השוק נכון הממשל הסיני פוגע בחברה אבל אני לא מוצא היגיון שממשל ימוטט חברת ענק שמכניסה מליארדים לממשל ממיסים מתי רוב הסיכוים שהחברה תתחיל לעלות שהשוק יסיים את התיקון ואז המוסדיים יכניסו הרמות של כסף אחרי זה במחיר בריצפה כמו לדוגמא שקרה אז בביטקון ואילון מאסק . הממשל הסיני יכול לתת קנס של מילארד אבל מי ששולט בשוק זה המוסדיים ולבנתיים נוח להם שעליבאבא והסיניות יתרסקו ואז יקנו המחיר בריצפה זה דעתי האישית יש סיכון כמו כל דבר בחיים צריך לחקור טוב מאוד מה שקורה בסין .. לא המלצה כמובן
משקיע בערך
משקיע בערך לפני 11 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תודה חברים יקרים על הפידבקים. עכשיו חלק נוסף בסקירה שלי, בסוף אני יגיע לחלק של המשטר הסיני והחלקים היותר פסימיים. אז אליבאבא היא מולטי באגר כמו שהגדירו את זה הרבה משקיעים. באמת יש לה הרבה כוונים להתפתח בהם ולהיות תמנון עם הרבה נישות וכח טכנולוגי. אבל צריך להבין עסק לפי משקפיים של מקומיים, דבר ראשון התרבות בסין באונליין היא יומיות לחלוטין ולכל יש כמה וכמה ענקיות אי קומרס סיניות(jd באנגוד ועוד) והם ממשיכות וימשיכו לצוץ כי זאת התרבות שם תמיד תקום חברה שתחדש ותצליח (תעשו גוגל על פינדואדו pdd חברה קטנה צומחת שיש לה יותר משתמשים מבאבא ומביאה פורמט מודל עסקי חדשני מאוד) אז הנישה של אליבאבא היא גבולית מאוד. לשם השוואה בארצות הברית היה רק את אמזון ואיביי ולאחרונה יש וול מארט והחדשות.... מצד ההנהלה אם עוד לא ידעתם אז ג'ק מא הוא פצצת כח ואנרגיה אדם פנומן בדיבור בעל כושר שכנוע וחלומות גדולים אין לו ברקסים הוא כל מה שעסק צריך. באפט אמר על גייטס ובזוס שהם מנהלים מוכשרים אז ג'ק מא הוא פי כמה מהם.
Natalie Leshem
Natalie Leshem לפני 14 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
להתחיל לאסוף ולשכוח... ט"א בטוח ישתלם...
משקיע בערך
משקיע בערך לפני 11 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מה זה ארוך אצלך?
גל בנט
גל בנט לפני 15 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
למשל תראו את הגרף ירידה מדוייקת פתיחת שורט כי בנתונים לא זז כלום
שמעון מנשירוב
שמעון מנשירוב לפני 18 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בשער הזה כל מניה שאני מוכר אני מחזק עוד מי שלא לחוץ לכסף זה יעלה בסוף גם המימשל בסין בשורה התחתונה צריך כסף ממיסים ולא ירצה לישחוט אותה
Naor zzz
Naor zzz לפני 19 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חברים נתונים יפים, יותר חזקה מאמזון מושקעת בהמון פרוייקטים טובה לטווח הארוך הכל טוב ויפה. אבל יש פה מישהו שמסתכל על המניה כחלק ממאקרו כלכלה? המצב בסין על הפנים במיוחד עם כל הנושא של האוורגרנד. למאקרו כלכלה יש השפעה ישירה כמו שאתם רואים על מניות, כשממשלה מטילה סנקציות אז המניה יורדת ולא משנה כמה רווחית היא וזאת עובדה, עכשיו כשהממשל בסין לא רוצה להציל את אחת החברות הגדולות במדינה ומעביר מסר שעל המשקיעים יש להתכונן לסופה בשוק - תעשו את החושבים לבד עד לאן באבא יכולה לרדת. לחזור לשיא? היא אולי תחזור אי אפשר לדעת, מה שכן, זה יקח זמן. בשעה הזה היא היתה בשנת 2018/17 - רק אומר. לא המלצה והמון בהצלחה לכולם (:
גל בנט
גל בנט לפני 16 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אתה שורטריסט תגיד שיש לך פוזיציה עלק בלונג
גל בנט
גל בנט לפני 16 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
רושם רק דברים רעים ולגבי האוורגרנד אמרו שיעמדו בריביות לשנה הקרובה מוכרים דירות בהוזלה במקום בכסף וזה לא משפיע ישירות על באבא ההפך הממשל הסיני יזהר כי הוא צריך כסף ממה שבאבא תרוויח
גל בנט
גל בנט לפני 16 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תדעו בהתחלה הוא היה אומר שהוא בלונג חחחח ורק דברים רעים אומר עליה במקום שימכור ויעבור למקום אחר לנאחס
david amshik
david amshik לפני 20 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כל הנתונים שאתם רואים זה לפי מטבע סיני ולא דולר , אילו מן משקיעים אתם?איפה אתם בכלל קוראים את הנתונים
חיים עמר
חיים עמר לפני 15 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חרטא כל המניות שנסחרות בארצות הברית מדוחות רווחים בדולרים
Amir Margalit
Amir Margalit לפני 4 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מדווחות גם ביואן וגם בדולר בדרך כלל. לפחות בכל אלו שאני עוקב אחריהן. הנוהג זה לדווח על התקופה הנוכחית בדולר וביואן, ובדוחות כשבמצעים השוואה לתקופה קודמת מדווחים ביואן. נניח פרסום דוחות של רבעון שני, אז תוצאות רבעון יפורסמו בדולר וביואן, תוצאות רבעון מקביל שנה שעברה לצורך השוואה בדרך כלל מפורסם רק ביואן. כשבודקים נתונים באתר מסוים, נניח יאהו פייננס, פשוט לבדוק אם הם לקחו את הנתון הדולרי או היואני מהדוחות.
אורי סיסו
אורי סיסו 23.09.2021 10:45
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כדאי לקנות עכשיו?
david alone
david alone 23.09.2021 10:45
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
דעה אישית: חיזקתי התיק שלי בעוד 1000 מניות במחיר 150$, אני מאמין עד סוף השנה תהיה מעל 250$
Roei Shoustak
Roei Shoustak לפני 21 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
david alone דעה אישית גם, מחזק את דוד
Kobi Kobi
Kobi Kobi לפני 20 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לא יודע אם תגיע מעל 250 עד סוף השנה, אבל לטווח הארוך נראה שמשתלם מאוד לקנות בשערים ההזויים האלה
משקיע בערך
משקיע בערך 22.09.2021 23:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אז ככה אישית אני חוקר את אליבא כבר מעל חצי שנה - ספרים ,וידאו, יוטיוב, פודקאסטים, ניתוח אנליסטים ועוד. החברה מדהימה, הכנסות יפות לעומת אמזון ובלי להחזיק מחסנים להשכרה שליחויות וכד'. אמנם הרבה מההכנסות מגיעות מתחום הענן שתופס תאוצה בכל הענקיות הטכנולוגיה, לשם הבנה כמעט 40% מהכנסות של אמזון זה מתחם הענן , חצי משרתי התוכן של נטפליקס מושכר מאזמון. אז אליבאבא חזק בתחום הענן. יש את חטיבת הפיננסיים כמו פייפאל שנקראת אנט גם מכניסה הרבה כסף. בוטלה ההנפקה על ידי המשטר הסיני. שני תחומים נוספים שהם פנים סיניים הם חברות שליחויות כמו שאתם מכירים אבל בתחום האוכל המוכן המהיר עם משלוחים סופר מהירים והשני זה תחום הביגוד חנויות וירטואליות וכד'. מעניין עד עכשיו או שחפרתי ואתם לא בקטע להבין את העסק?
דוד וסרמן
דוד וסרמן 22.09.2021 23:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מענין מאודאשמח שתמשיך
Moshe Shtar
Moshe Shtar 22.09.2021 23:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ולמרות הכל להכנס למניה הזו זו התאבדות
נתנאל נתנאל
נתנאל נתנאל 22.09.2021 23:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עליבאבא מושקעת במניה best ב 20 מיליון מניות השאלה אם עליבאבא עולה זה משפיע על המניה ?
Amir Margalit
Amir Margalit 22.09.2021 23:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נתנאל נתנאל  בעקרון הפוך גוטה. אם באבא השקיעה בחברה אחרת, אז כשהחברה האחרת תצמח שווי ההשקעות של באבא יצמח גם הוא, ומכאן שבאופן יחסי להשקעה באבא תצמח גם היא. אם האמור, בעולם המעט עקום של היום, אכן ישנם מצבים שהקשר של חברה אחת לאחרת, גם אם בסך הכל בשיתוף פעולה קטן, יכול בהחלט לדחוף שווי מניה למעלה. אבל זה פחות המצב הרגיל.
Amir Margalit
Amir Margalit 22.09.2021 23:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לא חפרת בכלל חבר, סקירה לא רעה ברגל אחת ובצורה פשוטה ומובנת. אגב, רק אציין שהנפקת אנט לא בוטלה, לשון התגובה הרשמית אמרה דחייה ולא ביטול אז יש למה לצפות בהמשך. הפצה וחלוקה של ידע הם תמיד דבר מבורך. גם אם מישהו לא מסכים עם דעתך או נתון שהבאת, אפשר ליהנות מדיון טוב ולצאת עם תובנות לכאן או לכאן. מי שאין לו הרצון בידע או לא מסוגל לדון בצורה עניינית סביב נושאים שאינו מסכים איתם, עם כל הכבוד מקומו לא בבחירת חברות ספציפיות, עדיף לו שישקיע במדדים.
Moshe Shtar
Moshe Shtar 22.09.2021 22:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עליבאבא שווה קניה בשער הזה של 150 דולר יותר מזה ובצב הזה שמקשים לא הייתי קונה....
משקיע בערך
משקיע בערך 22.09.2021 21:30
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אלישבע את מפספסת משהו בהבנה שלך... אני ירחיב בהמשך.
elisheva shechter
elisheva shechter 22.09.2021 12:49
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שתבינו ההון העצמי של עלי אבא 400 b דולר ושל אמזון 80 b דולר אז מי שפסימי לגביי עלי באבא. .............................
david amshik
david amshik לפני 20 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ההון של baba הוא 50 מיליארד דולר , אתה קורא את הנתונים לא נכון
elisheva shechter
elisheva shechter לפני 17 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
david amshik לא יודע מנין הנתונים שלך אצלי כ אחרת
elisheva shechter
elisheva shechter 22.09.2021 12:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מי שחושב שחברה שמרוויחה יותר מ100 B דולר בשנה שהיא בסכנה.לא מתחיל להבין את שוק ההון.
david alone
david alone 22.09.2021 12:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
חברה ממש חזקה לטווח הארוך, אחת המניות החזקות בעולם
david amshik
david amshik לפני 20 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
100 מיליארד מטבע סיני, לא דולר
elisheva shechter
elisheva shechter לפני 17 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני לא קורא את הנתונים באתר סיני.אני קורא מנתונים מהבורסה אמריקאית
elisheva shechter
elisheva shechter 22.09.2021 12:25
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לא היה ולא יהיה חברה. שמרוויחה רווח נקי ענק שמיתפרקת.מי שאין לו סבלנות של כמה שנים שיחפש מקום אחר לעשות כסף לא במניות
Naor zzz
Naor zzz 22.09.2021 1:45
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נזק של 4 שנים לפחות אם בכלל
גל בנט
גל בנט 22.09.2021 1:45
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נאור אין מצב שאתה בלונגגגג מספיק לשקר אתה דוד מלכה ושושו בדוק בשורט מילה אחת טובה לא אמרת על החברה עלק בלונג
ASOS LE
ASOS LE 22.09.2021 1:45
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Naor zzz
Naor zzz 22.09.2021 1:45
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קח סוד שאני שומר רק לעצמי, אין לי אומץ לעשות שורט על שום חברה (:
שושו השועל
שושו השועל 22.09.2021 1:44
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני לא מבין אתם מחכים להודעה הרשמית? מה הקטע לקנות חברה לפני פירוק..?
חיים עמר
חיים עמר 22.09.2021 1:44
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תסתכל בדוחות ותראה את הנתונים של החברה היא מרוויחה יותר מאמזון אפילו זאת חברת ענק שכרגע ירדה בגלל הפיקוח של הממשל הסיני לפי דעתי היא תחזור ובגדול לממדים שלה ויותר חברה טובה עולה בסופו של דבר לא משנה אם היא נפגעה
גל בנט
גל בנט 22.09.2021 1:44
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שושו אתה שורטריסט אז תמיד תבוא זה מרגיע
david amshik
david amshik לפני 20 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
החברה לא מרוויחה יותר מאמזון, כל הנתונים שאתם רואים זה לפי מטבע סיני ולא דולר , אילו מן משקיעים אתם?
david alone
david alone 21.09.2021 21:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מניה טובה לטווח הארוך, אני מאמין שעד סוף השנה תהיה מעל 250$- לא המלצה רק דעתי האישית.. החברה חזקה מאד ויש צפי להתאוששות חזקה בחודשים הקרובים
Avishay Trabelsi
Avishay Trabelsi 21.09.2021 21:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
למעטים יש מושג מה יקרה.. מעניין אותי מה זה הצפי הזה שאתה יודע עליו שלא פורסם בשום מקום
גל בנט
גל בנט 21.09.2021 21:58
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Avishay Trabelsi פורסם ב4 מקומות האנליסטים הכי גדולים הנמוך מביניהם 250 עד סוף שנה הגבוה 320
עיסא קחאז
עיסא קחאז 21.09.2021 7:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מה הולך פה .. יגיע ל 120??
הצג תגובות קודמות (1)
גל בנט
גל בנט 21.09.2021 7:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תראו רק את החלק הפאסימי לא המלצה אני חושב שעד סוף השנה היא מעל 250
Daniel Blachman
Daniel Blachman 21.09.2021 7:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
גל בנט איתך אחי, זאת מניה לתווך ארוך , סבלנות משתלמת
Naor zzz
Naor zzz 21.09.2021 7:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לא רואה דבר אחד חיובי, אין לי מושג על מה אתם מדברים
גל בנט
גל בנט 21.09.2021 7:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
נאור תמכור וזהו או שאתה בשורט ותמשיך לכתוב שטויות
Naor zzz
Naor zzz 21.09.2021 7:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
גל בנט לא מוכר בחיים
Mor Mully
Mor Mully 17.09.2021 8:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
במחיר כרגע מכפיל 3.5. אם יתנו חצי מס למדינה . מכפיל 7. יכולה לרדת ל120
Naor zzz
Naor zzz 17.09.2021 8:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
גל בנט
גל בנט 16.09.2021 20:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מניה שהתחילו לאחרונה לשים טיפה שורטים עליה , היא הגיע לסוג של הסכמה עם הממשל לגבי התרומה מהרווחים אני גם בפנים ומאוד מאמין במניה כי תאכלס אין סיבה לירדה כול הזמן מכה דוחות
דוד מלכה
דוד מלכה 16.09.2021 20:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני עם 9000 שהפכו ל6000 כרגע 5 אחוז מהתיק. שווה לחזק?
חיים עמר
חיים עמר 16.09.2021 20:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
דוד מלכה זאת מנייה לטווח ארוך מעולה המחיר שלה מאוד נמוך יחסית לרוחיות שלה שים לב להכנסות ולרוח הנקי של החברה עוקפת את אמזוו לפי דעתי חברה טובה
איציק הרשיש
איציק הרשיש 16.09.2021 20:18
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אז למה הנפילה הזו? אולי בגלל מה שקרה עם בעל החברה גק מה או צעדים של הממשל הסיני פועגים בחברה
Ofir Baranes
Ofir Baranes 15.09.2021 16:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני בחודש האחרון בהפסד של 25 אחוז בתקווה שתחזור לימים טובים יותר , כי מבחינת רווחים זה חברה רווחית מאוד , וכל הזמן גודלת.נמתין לתוצאות רבעון אחרון (יום הרווקים) ונקווה לטוב.
Moshe Shtar
Moshe Shtar 15.09.2021 16:51
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
gil ringer
gil ringer 15.09.2021 15:05
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כבר אכלתי מרור וקש בעבר מ- טבע, 3m, ge, היינץ ועוד (כולן היו חברות מצוינות ). כל מי שסוחר בשוק ההון חייב לקחת בחשבון מקרים כאלו, זה חלק מהסיכון המוכר, זה לוקח זמן רב והרבה סבלנות. הכי חשוב ללמוד לתכנן ולהשתפר מכל מקרה כזה ולא לשים את כל הביצים בסל אחד. חתימה טובה, שנה טובה!
Zeev Aminov
Zeev Aminov 15.09.2021 15:05
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
טבע זה חברה טובה? על סמך מה החלטת את זה? תגדיר חברה טובה
gil ringer
gil ringer 15.09.2021 15:05
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
.לא קראת נכון, כתבתי היו חברות מצוינות (בעבר)
שמעון גנון
שמעון גנון 15.09.2021 10:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קובי על סמך מה אתה רושם להעמיס,כשמניה רק יורדת, אולי כדאי להמתין להיפוך המגמה . אולי כדאי להשקיע במנייה טובה יותר מאשר לחפש תחתית לעליבאבא
חיים עמר
חיים עמר 15.09.2021 10:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עליבאבא היא חברת ענק גם בהכנסות וגם ברווח הנקי הירידות זה בגלל הממשל הסיני אבל החברה הזאת חברת ענק שמגלגלת מליארדים בסוף של דבר היא תתושש ובענק לא המצלצה
שמעון גנון
שמעון גנון 15.09.2021 10:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תסביר לי למה להשאר במניה נופלת? תכנס מתי שתשנה את המגמה שלה
Kobi Kobi
Kobi Kobi 15.09.2021 10:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
שמעון גנון אתה אף פעם לא תדע מתי המגמה תשתנה… אם אתה רץ לשנים קדימה אני לא חושב שיש מה לחשוש וזה גם לא כזה משנה אם השער 150 או 170
שמעון גנון
שמעון גנון 15.09.2021 10:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Kobi Kobi המגמה תשתנה כשהקונים גוברים על המוכרים
Kobi Kobi
Kobi Kobi 14.09.2021 22:03
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ברור לכולם שזה עניין של זמן. שווה להעמיס לשנים קדימה
חן חיון
חן חיון 14.09.2021 21:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
צריך לקרוא לה רדיבאבא
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
תניית פטור: פיוז'ן מדיה (Fusion Media) מבקשת ליידע שהמידע המוצג באתר אינו בהכרח מדויק, או ניתן בזמן אמת. מחירי המט“ח, המטבעות הקריפטוגרפיים, המניות, המדדים והחוזים העתידיים אינם מסופקים ע"י הבורסות אלא ע"י עושי שוק, ולפיכך עשויים להיות בלתי מדויקים ושונים ממחיר השוק בפועל; המשמעות היא שהמחירים מספקים אינדיקציה אך לא מתאימים למטרות מסחר. פיוז‘ן מדיה לפיכך לא תישא באחריות להפסדים בגין מסחר שיתכן ויגרמו כתוצאה משימוש בנתונים אלו.
פיוז'ן מדיה, לרבות כל המעורב עם פיוז‘ן מדיה, לא תקבל כל אחריות בגין אובדן או נזק כתוצאה מהסתמכות על המידע הניתן באתר, לרבות נתונים, ציטוטים, תרשימים ואיתותי מכירה/קנייה. נא היו ערים בצורה מלאה לסיכונים ולעלויות הכרוכים במסחר בשווקים הפיננסיים – נתיב המהווה את אחד מאופני ההשקעה המסוכנים ביותר.
הגרסה האנגלית היא גרסתו הראשית של הסכם זה ותשמש גרסה מכרעת בכל מחלוקת שתתגלע בין הגרסה האנגלית לגרסה העברית.
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל