מבזקי חדשות
Investing Pro 0
🚨 נתוני Pro שלנו חושפים את המנצחת האמיתית של עונת הדוחות קבלו גישה לנתונים

ארצות הברית - מלאי נפט שבועי - API

יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

ארצות הברית - מלאי נפט שבועי - API

תדירות

אופן יידוע

חלון קופץ באתר

התראות אפליקציה לנייד

סטטוס

 
פרסום אחרון
07.02.2023
בפועל
-2.184M
צפי
2.150M
קודם
6.330M
מכון הדלק האמריקאי (API) מפרסם אחת לשבוע את מצב מלאי הנפט הגולמי. הנתון מציג את הכמויות הנמצאות במלאי ולכמה זמן הן מספיקות, ובנוסף מעיד גם על הביקוש למוצר בארה"ב.
חשיבות:
מדינה:
מטבע: USD
מקור: American Petroleum Institute
ארצות הברית - מלאי נפט שבועי - API
 
תאריך פרסום זמן בפועל צפי קודם
07.02.2023 23:30 -2.184M 2.150M 6.330M
31.01.2023 23:30 6.330M -1.000M 3.378M
24.01.2023 23:30 3.378M 1.600M 7.615M
18.01.2023 23:30 7.615M -1.750M 14.865M
10.01.2023 23:30 14.865M -2.375M 3.298M
04.01.2023 23:30 3.298M   -1.300M

חדשות

ניתוחים

ד''ר גיל מיכאל בפמן
עודפי הביקוש יימשכו? מחיר הנפט לא צפוי לרדת בעתיד הקרוב מאת ד''ר גיל מיכאל בפמן - 05.04.2022 1

| ד"ר גיל בפמן, הכלכלן הראשי של בנק לאומי ובניהו בולוטין, כלכלן, לאומי | | התפתחות מחיר הנפט מחיר הנפט ירד בשבוע החולף על רקע החלטת הממשל האמריקאי להגדיל במידה ניכרת את אספקת הנפט מהמלאי האסטרטגי...

ד''ר גיל מיכאל בפמן
ירידת מחיר הנפט היתה זמנית בלבד: הסנקציות יגדילו שוב את הביקוש? מאת ד''ר גיל מיכאל בפמן - 21.03.2022

| ד"ר גיל בפמן, הכלכלן הראשי של לאומי, ובניהו בולוטין, כלכלן באגף הכלכלה | | התפתחות מחיר הנפט: מחיר הנפט ירד בחדות בשבועיים האחרונים מהרמה הגבוהה אליה הוא הגיע באופן זמני, בשל החשש ממחסור בשוק על...

ד''ר גיל מיכאל בפמן
יצרניות הנפט יגדילו תפוקה? המחירים צפויים לרדת רק לקראת סוף השנה מאת ד''ר גיל מיכאל בפמן - 07.03.2022

| ד"ר גיל בפמן, הכלכלן הראשי של לאומי, ובניהו בולוטין, כלכלן באגף הכלכלה || התפתחות מחיר הנפטמחיר הנפט עלה בחדות בשבוע האחרון: מחיר הנפט מסוג ברנט עלה מכ-97.68 לכ-123.54 דולרים לחבית בסיום יום המסחר...

מלאי נפט שבועי - API דיון

הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים באתר. תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים באתר וגם זה את זה. עם זאת, כדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא שימוש לב להנחיות הבאות:

·         השתדלו להעשיר את השיח והדיונים באתר.

·         הישארו בנושא הרלוונטי לדיון. פרסמו אך ורק חומרים רלוונטיים לנושא המדובר.

·         שימרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות נגדיות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ובלתי פוגעני.

·         הקפידו על סגנון כתיבה סטנדרטי ועל סימני פיסוק.

·         הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות ו/או הודעות "זבל" (ספאם) ו/או קישורים בתגובות.

·         הימנעו מקללות, נאצות, גידופים והתקפות אישיות המכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.

·         רק הערות בעברית מותרות.

 

 

מפיצי הודעות "זבל" (ספאם) או עושי שימוש לרעה בתגובות יימחקו מהרישום לאתר ותימנע מהם הרשמה מחדש, בהתאם לשיקול הדעת של Investing.com.

 

כתוב את דעתך כאן
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
כל התגובות (2)
Dvir Biton
Dvir Biton 18.11.2020 0:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש אפשרות לזרז פרסום  של נתוני מלאי הנפט ?? תמיד זה לוקח זמן רב או לשלוח איפה אני יכול להסתכל  תודה
Ron Kl
Ron Kl 17.12.2018 9:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מה יקרה עם המחיר של הנפט ? יעצור / יעלה / ימשיך לרדת ?
קובי נעימי
קובי נעימי 17.12.2018 9:42
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הנקודה הבאה 35.40 ועד סוף החודש 40.25 אני צמוד אליו מ 11/70 בהצלחה
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל