מבזקי חדשות
0
גרסה נטולת פרסומות. שדרגו את החוויה ב-Investing.com. חיסכו עד 40% פרטים נוספים

כל המטבעות הקריפטוגרפיים

קבלו ציטוטי מטבעות קריפטו בזמן אמת
   
   
   
מצא

TrueUSD

(0.10%)
יצירת התראה
הוסף לתיק האישי
הוסף ל/הסר מתיק ההשקעות  
הוסף לרשימת המעקב
פתח פוזיציה

הפוזיציה נוספה בהצלחה אל:

נא תנו שם לתיק ההחזקות שלכם
 
יצירת התראה
חדש!
יצירת התראה
אתר
  • בתור הודעת התראה
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
אפליקציה לנייד
  • לשימוש בתכונה זו, ודאו שאתם מחוברים לחשבונכם
  • ודאו שאתם מחוברים דרך אותו פרופיל משתמש

תנאי

תדירות

חד פעמי
%

תדירות

תדירות

אופן יידוע

סטטוס

  שם בורסה אחרון פתיחה גבוה נמוך שינוי % נפח שעה
  TrueUSD Index Investing.com 0.9994 0.9995 0.9995 0.9992 -0.01% 17.46M 06:45:57  
  TUSD/USD Coinsbit 0.9994 0.9995 0.9995 0.9993 -0.01% 7.04M 06:45:46  
  TUSD/USD Binance 0.9994 0.9996 0.9996 0.9993 -0.02% 5.75M 06:46:01  
  TUSD/USD BitMart 0.9995 0.9995 0.9998 0.9986 0% 4.53M 06:46:04  
  TUSD/USD OKEx 0.9995 0.9995 0.9998 0.9986 0% 140.05K 06:41:44  
הנחיות לכתיבת תגובות

אנו מעודדים אתכם להגיב ובכך לתקשר עם גולשים נוספים, תוכלו להביע את דעתכם ולשאול שאלות את הכותבים ואחד את השני. אם זאת, בכדי לשמור על רמה וערכי שיחה גבוהים, אנא זכרו את הנקודות הבאות:

  • העשירו את השיחה
  • הישארו בנושא. פרסמו חומרים רלוונטים לנושא המדובר.
  •  שמרו על כבודכם וכבוד האחר. גם תגובות הפוכות ושליליות יכולות להיות מנוסחות באופן חיובי ודיפלומטי.
  •  שמרו על סגנון כתיבה סטנדרטי. אנא שמרו על פיסוק.
  • הערה: אנו נסיר תגובות פרסומיות, דואר זבל וקישורים בתגובות .
  • המנעו מניבולי פה, קללות, והתקפות אישיות מכוונות לכותבים שלנו ו/או למשתמשים אחרים.
  • רק הערות בעברית מותרות.

מפיצי דואר זבל או עושי שימוש לרעה בתגובות ימחקו מן האתר ותמנע מהם ההרשמה באתר לפי שיקול דעת של Investing.com.

BTC/USD Bitfinex - סקירה

כתבו דעתכם על BTC/USD
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
פרסמו גם ב:
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
תודה על התגובה ששלחת. לידיעתך, התגובה תפורסם בכפוף לאישור מנהלי האתר, ולפיכך ייתכן שייקח זמן-מה עד שהתגובה תופיע באתר.
Jacob Or
Jacob Or לפני 5 שעות
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
הלייטקויון הוא ממש מטבע עבד של הביטקויון הוא לא עולה אם הוא לא עולה.
Peleg Hadar
Peleg Hadar 30.07.2021 8:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ביטקוין יגיע ל 100 א' דולר בסוף יולי 2022 מציע לכולם ללכת אחורה משנת 2017 לשווי ביטקוין משנה לשנה (סוף יולי כל שנה)
דוד זרח
דוד זרח 29.07.2021 21:14
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
היה צפוי תיקון וממשיכים למטה
kobi dud
kobi dud 29.07.2021 21:14
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כה אמר הנביא
שמעון צימרמן
שמעון צימרמן 29.07.2021 18:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אמרתי לכם זה עוד יקפוץ לעוד אחוזים גבוהים חכו חכו
אביר אברהמי
אביר אברהמי 28.07.2021 18:53
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זה רק  תיקון או שינוי מגמה?
יביע אומר
יביע אומר 28.07.2021 16:35
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ירד בשבוע הקרוב וימחק את כל העליות
ישראל משה
ישראל משה 26.07.2021 22:06
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
האמיצים מרוויחים את מה שהפחדנים מפסידים... הסבלנות שווה כסף.
אביב לuh
אביב לuh 22.07.2021 11:34
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אילון מאסק עושה עלינו סיבוב... הבנאדם משחק עם ערך הביטקויין לפי הצרכים שלו... מפחידדד...
Jacob Or
Jacob Or 18.07.2021 22:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
לא להתייאש עניין של זמן עד שיחזור בעז"ה  למרות שאני כבר די מסופק אולי אלוקים הולך לעזור לאלה שרוצים לקנות בזול............
Gal Cahana
Gal Cahana 18.07.2021 22:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש אלוהים?
Jacob Or
Jacob Or 18.07.2021 22:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Gal Cahana   אני רואה עכשיו שיש ביטקויון 39000  למרות שלא עלינו הייתי בחוץ כי נסיי להרוויח כמה דולרים לא דיינתי לעצמי שזה יעלה עלייה כזה מהירה ורצופה
אבי אלימלך
אבי אלימלך 17.07.2021 10:04
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Jacob Or
Jacob Or 12.07.2021 3:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
יש איזה קבוצת מייל בעניין הקריפטו? וגם האם מישהוא מכם עשה איזשהוא קורס מטבעות דיגטליים? יכולים להמליץ לי אולי
Ehud Yalee Ben Gera
Ehud Yalee Ben Gera 12.07.2021 3:39
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
Sharkoins באינסטגרם
xBlack xBlack
xBlack xBlack 12.07.2021 1:12
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
משהו יודע מה זה מטבע NFT
מרדכי צברי
מרדכי צברי 12.07.2021 1:12
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זה לא מטבע זה זכות יוצרים או נכס רוחני שמתלבש על הקריפטן המסוים זה יכול גם להיות מדליה יום ההולדת של סבתא לרגל הגיעה יום הולדת 95 כמובן זה לא יעלה כלום... אבל זה הרעיון יש גם אמנים ששורפים את יצירותיהם לעיני המצלמה ואז את העותק הם מוכרים על גבי nft וזה שווה שהרי זה היצירה של האמן עצמו..
tom golan
tom golan 05.07.2021 12:13
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מחכה  להיכנס לתחום הקריפטו למומנטום הנכון
Adam Davner
Adam Davner 05.07.2021 12:13
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אין פה זמן נכון או לא נכון קריפטו זה הימור תקנה עכשיו ותחכה שהמחיר יתחיל לעלות תתחיל לשחק בעליות וירידות סביב ה4-5 אחוז ביום בוא לא נשכח שאנחנו משחקים פה במשהו שלא קיים...  תסתכל על זה בתור פוגים וירטואלים ולא על כסף אמיתי כסף זה אף פעם לא יהיה.... אל תשכח שזה משחק העיקר לא להשקיע בזה את כל הכסף הפנוי שיש זה הימורים וכל הספקולציות יעלה ל250 אלף יפול ל2 אלף דולר הכל דיבורים באוויר אף אחד לא יודע מה יהיה עם זה מחר
שמואל רונן
שמואל רונן 02.07.2021 14:19
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
היום https://www.bizportal.co.il/digital-currency/news/article/793995
דוד בן דב
BDDavid 02.07.2021 14:19
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
ת'שמע יש מצב שהוא גם רוצה לעשות סיבוב על כולם כמו אילון מסק
דוד בן דב
BDDavid 01.07.2021 16:13
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
כבר חודש  נע באותו טווח מחיר מעניין מתי תגיע הפריצה
רוני בן יהודה
רוני בן יהודה 01.07.2021 16:13
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תמשיך לחלום על הפריצה
רוני בן יהודה
רוני בן יהודה 01.07.2021 16:13
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אולי נפילה !!!לא למדת מה שלא עולה הוא יורד
דוד בן דב
BDDavid 01.07.2021 16:13
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
רוני בן יהודה  פריצה זה גם למטה לא רק למעלה :)
מרדכי צברי
מרדכי צברי 22.06.2021 15:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני חושב שלפני שנה ! אם היית אומר ביטקוין ב30 אלף דולר היו צוחקים ממך  כלומר המטבע עדיין לא אמר את דברו יכול להיות שעוד תקופה כולם פה יבכו שהביטקוין סה"כ 70 אלף וזה ממש יורד ...  במבט כולל הביטקוין רק צבר רווחים אבל נכון זה מטבע ממש לא יציב  וצריכים לזה לב חזק וגם כיס ... הרי ברור שהלוויתנים הגדולים יכולים להקפיץ את המחיר פשוט אם הם מעבירם ביטקוין בינם לבין עצמם אבל הם גם צריכים את אימון הציבור בשביל שזה יהיה מטבע עולמי ככה אני חושב מי שרוצה מוזמן לחלוק
Adam Davner
Adam Davner 22.06.2021 15:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קריפטו אף פעם לא יהיה מטבע... קריפטו זה מוצר שהשווי שלו בהתאם לביקוש כל עוד המעסיק שלנו עושה עסקאות בפיאט והשכר שלנו בפיאט ואנחנו קונים קריפטו בפיאט קונים במכולת בפיאט אז כסף זה לא... זה כמו שאני מתחלף עם מישהו איפון בגקלסי האיפון זה לא כסף זה מוצר שאני מחליף אותו למוצר אחר השווה קצת ילדותית אבל משקף את המציאות
Adam Davner
Adam Davner 22.06.2021 15:47
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קריפטו אף פעם לא יהיה מטבע... קריפטו זה מוצר שהשווי שלו בהתאם לביקוש כל עוד המעסיק שלנו עושה עסקאות בפיאט והשכר שלנו בפיאט ואנחנו קונים קריפטו בפיאט קונים במכולת בפיאט אז כסף זה לא... זה כמו שאני מתחלף עם מישהו איפון בגקלסי האיפון זה לא כסף זה מוצר שאני מחליף אותו למוצר אחר השווה קצת ילדותית אבל משקף את המציאות
ברוך ויג
ברוך ויג 22.06.2021 15:30
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
דניאל יעקובוב
דניאל יעקובוב 21.06.2021 20:59
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
עדי כהן
עדי כהן 21.06.2021 18:36
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זמן לברוח
מתן שרביט
מתן שרביט 21.06.2021 13:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אם תדפדפו מספיק למטה בתגובות תראו שציינתי כבר שמטבעות קריפטו אשר לא התחילו מגוף מוסדי עתידם להעלם בייחוד ברגע שהעולם של המחשב הקוונטי יתפתח יותר וההצפנות היום כבר לא יהוו מכשולמה יש בביט שאין בדוג' ? הכל הפך לתרמית.
Captain Howdy
Captain Howdy 21.06.2021 13:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
תפרט בבקשה מה הכוונה במטבע קריפטו שהתחיל בגוף מוסדי? שגוף מוסדי הנפיק אותו? ייסד אותו? ומה הקשר למחשב קוואנטי?
מתן שרביט
מתן שרביט 21.06.2021 13:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
קריפטו מלשון קריפטוגרפיה (הצפנה) בעקרון הבלעדיות של המטבעות האלה היא שזה כמעט בלתי אפשרי לקודד את אותו הצופן שמרכיב אותן, ברגע שהעולם של המחשבים הקוונטים יתפתח יותר (יכולות חישוב הרבה יותר גבוהות) ההצפנה של המטבעות כיום כבר לא תהוה מכשול וכל אחד יוכל לקודד ביטקויין. אם סין/ ארהב יוציאו מטבע משלהם האכיפה תהיה מוסדית ולא פיראטית כמו המטבעות כיום.אני לא משקיע ולא אשקיע במטבעות אבל זה גם כי אני מאמין בהשקעות סולידיות.
Captain Howdy
Captain Howdy 21.06.2021 13:07
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אבל נכון להיום לפי מנה שידוע לי אין מטבע קריפטוגרפי שהונפק ע"י גוף מוסדי גדול חוץ מפייסבוק. ובין כה הליברה שלהם דיגיטלי ולא קריפטוגרפי. ותסביר לי משהו לגבי המחשבים הקוואנטים, מה היתרון שלהם על המחשב הקיים? מהירות? כוח? או שיש עוד משהו חוץ מזה
אקי לוי
אקי לוי 21.06.2021 10:05
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
וואי...וואי מה קורה פה מדחי אל דחי
מרדכי צברי
מרדכי צברי 14.06.2021 20:40
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
זה הזוי יש סה"כ 18,734,818 מטבעות ביטקוין בהיצע ועוד יש ביטקוין נזיל? זה ברור שמחיר הביטקוין יגיע לממדים מבהילים כשבסופו של דבר יש רק 21 מיליון מטבעות לכל האנושות
Adam Davner
Adam Davner 14.06.2021 20:40
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
השווי שלו לפי מה שמוכנים לשלם עליו מחר יבינו שזה סתם משחק  והמחיר יקרוס  זה לא שזה מוצר אמיתי שיש לו ערך מסויים
Yehuda Nachshon
Yehuda Nachshon 14.06.2021 19:32
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני שוב מציין יש אפשרות סבירה ל100000דולר לביט קווין בסוף השנה הנוכחית .אינדיקטור למהלך תזוזה חזקה בסוף חודש אוגוסט....(אין לי ביט קווין) ...בהצלחה למהמרים...
Adam Davner
Adam Davner 14.06.2021 19:32
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
בגיל 11 חשבתי שפוג זהב יהיה שווה 50 פוגים רגילים בסופו של דבר הפוגים יצאו מהאופנה קריפטו לא שונה מזה משחק חמוד לסופי שבוע לא מעבר
מרדכי צברי
מרדכי צברי 14.06.2021 17:27
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אלון מאסק צייץ שוב וגרם לטלטלה בשוק הקריפטו כאשר יש אישור לשימוש סביר (~ 50%) בשימוש באנרגיה נקייה על ידי כורים עם מגמה עתידית חיובית, טסלה תחדש להתיר עסקאות ביטקוין" אני השקעתי  במאטיק  (Polygon)
EVGENY GOLD
GOLDLEV 14.06.2021 17:27
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
מרדכי היי  מה אתה מאמין בפוליגון? אני גם קניתי קצת ראיתי תגובות עליו גם חושב שהוא יכול לתת טיסה טובה! מה אומר?
ישראל משה
ישראל משה 14.06.2021 17:27
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
EVGENY GOLD  מטבע מומלץ מאוד. חובה לדעתי בכל ארנק.
מרדכי צברי
מרדכי צברי 14.06.2021 17:27
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
EVGENY GOLD  חיזק את עמדתו מעל 1.50
Justin Evans
Justin Evans 13.06.2021 4:48
נשמר. ראו פריטים שמורים.
תגובה זו כבר נשמרה בפריטים שמורים
אני משתמש בבוט מסחר על worldin.site ומרוויח 7000 $ בשבוע. הפלטפורמה הטובה ביותר 2021!
 
האם אתה בטוח שאתה רוצה למחוק את הגרף?
 
שלח
 
האם להחליף את התרשים המצורף עם תרשים חדש?
1000
בשל דיווחים שליליים מצד משתמשים אחרים, אינכם רשאים לכתוב תגובות בשלב זה. הסטטוס שלכם יבחן ע“י מנהלי המערכת שלנו.
אנא המתינו דקה בטרם תנסו להגיב שוב.
הוסף גרף לתגובה
אשרו חסימה

האם אתם בטוחים שברצונכם לחסום את %USER_NAME%?

חסימה תמנע מהמשתמש %USER_NAME% לראות את ההודעות שלכם ב-Investing.com, ולהפך.

המשתמש %USER_NAME% התווסף בהצלחה אל רשימת החסומים

מכיוון שזה עתה בטלתם את חסימת משתמש זה, עליכם להמתין 48 שעות בטרם תוכלו לחדש את החסימה.

דווח/י על תגובה זו

לתחושתי, תגובה זו הנה:

התגובה סומנה

תודה רבה

הדיווח שלך נשלח למנהלי הפורום שלנו לבחינה
הרשמה עם גוגל
או
הרשמה עם כתובת דוא"ל